A Burger King egyedi megoldása a távolságtartásra
A legtöbben helyen különböző felfestésekkel, padló matricákkal hívják fel a betérők figyelmét a kötelező távolságtartásra, ill. kevesebb ülőhellyel, egymástól távolabb elhelyezett asztalokkal próbálják a vendégek biztonságát szavatolni. Ám az egyik gyorsétterem hálózat sokkal kreatívabb megoldással rukkolt elő. Nemrégiben posztolta ki a Burger King, ahogy két vendége egy speciális BK koronával tartja a megfelelő távolságot.
A túlméretezett fejdísz biztosítja, hogy mindenki legalább 180 cm távolságra legyen a többi vendégtől.
„Ezzel az akcióval is azt kívántuk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos számunkra a megfelelő higiénia és biztonság merteremtése.” - kommentálta a hír a BK a Business Insider megkeresésére.
„A DIY koronánk egy játékos és figyelemfelkeltő módja annak, hogy tudatosítsuk a vásárlóinkban, milyen fontos a megfelelő távolságtartás.”
Sajnos egyelőre csak a német Burger King egységekben lehet ilyen koronákhoz hozzájutni.
A királyi korona mellett egy másik újdonságot is bevezetett a BK, a Social Distancing Whopper-t, mely a franchise hálózat igérete szerint a hagymának köszönhetően mindenkit ösztönözni fog a távolságtartásra.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.