Hamarosan nyithat a harmadik The Body Shop
Eddig webáruházon keresztül voltak beszerezhetőek itthon a The Body Shop termékei. Miért nem lehetett már korábban márkaboltot létesíteni?
Az, hogy Magyarországon a környező országokhoz képest viszonylag későn jelent meg a The Body Shop, nem a magyar piac sajátosságaira vezethető vissza. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy az elmúlt években más, Európán kívüli piacokra koncentráltak, és az is közrejátszott, hogy a cég nagyon alapos vizsgálatoknak veti alá a célország piacait és a lehetséges partnereket is, ami rengeteg időt vesz igénybe. Egy ilyen hosszú folyamat végén Magyarország esetében most találták meg a megfelelő partnert, és nagyon büszkék vagyunk, hogy ránk esett a választás.
A magyar nők igényesek, imádják a gyönyörű illatokat, és egyre többen figyelnek arra, hogy mit kennek a bőrükre. Egyre több magyar vásárlónk körében talál értő fülekre a The Body shop öt értéke, azaz a világ egzotikus, távoli vidékein élő közösségeket támogató beszerzés, a kozmetikai célú állatkísérletek elutasítása, a bolygó védelme, az emberek (főleg a nők, és hátrányos helyzetűek) önbecsülésének felébresztése, és az emberi jogok védelme.
Mik voltak a legnagyobb nehézségek a franchise első magyarországi egységének létrehozásakor?
Az időzítéssel szerencsénk volt, mivel világszerte most tér át a The Body Shop a Pulse koncepcióra, ami az üzletek teljesen új, világosabb, fiatalos, a szépséget hangsúlyozó kialakításában, a termékek ehhez illeszkedő csomagolásán és az online webáruház megjelenéséen is visszatükröződik. Az Aréna Plázában nyílt üzlet az első Pulse boltok között volt a világon, így az új koncepció nem csak nekünk, de a The Body Shop szakemberei számára is új volt. Velük együtt tanultuk az új dizájnt, de rengeteg segítséget kaptunk a nyitás során, és a Pulse visszaigazolta az elvárásokat: a vásárlók jól érzik magukat az üzletekben, a vásárlást izgalmas felfedezésnek élik meg és szívesen veszik a szakértői tanácsokat.
Miért döntöttek úgy, hogy kizárólag a fővárosban nyitnak üzletet?
Nem döntöttünk így, de az első két bolt Budapesten nyílt. A magyar piac sajátosságai miatt ez egy logikus lépés, hiszen a fővárosban koncentrálódik a leginkább a vásárlóerő. A Budapesttől távol élő The Body Shop rajongókat egyelőre a webáruházon keresztül szolgáljuk ki. Tudjuk, hogy sok nagyvárosban és kis falvakban is élnek olyanok, akik már ismerik, és szeretik ezeket a kozmetikumokat, így mindenképpen szeretnénk majd Budapesten kívüli üzleteket is, de ehhez először a fővárost kell meghódítanunk.
Az országos mester franchise tulajdonosaként csak saját üzemeltetésű boltokat terveznek nyitni, vagy a későbbiekben partnereket is bevonnak?
A szerződésünk szerint nem adhatjuk tovább a jogokat, de ez nem is lenne üzletileg megalapozott. A The Body Shop rendkívül intenzív marketingtevékenységet kíván, az üzletekben dolgozó szépségtanácsadóink alapos és többlépcsős képzésben részesülnek. Az üzletmeneten túl kiemelten fontos, hogy megfelelően képviseljük a The Body Shop értékeit, és támogassuk a futó társadalmi vagy környezeti célú kampányokat. Ezt a tevékenységet egy 10 milliós piacon nem gazdaságos megosztani, több szervezetre bontani.
Hol és mikor nyílik a következő üzlet?
Már keressük a harmadik üzlet helyét, mindenképpen egy budapesti, nagy forgalmú helyszínben gondolkodunk.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!