Fejlesztések / Számos innovációt vezetett be a hálózat a meglévő egységek forgalmának a növelésért.
Kedd
2020.02.25.
A BioHair beáll a sorba az automatizáció terén és új fejlesztésekkel emeli a szolgáltatás színvonalát.
 

A hálózat az elmúlt években jelentős forgalmi növekedést ért el, mely meg közelítette az egységekben a kiszolgálási korlátot. A szalonok tele voltak várakozó vendégekkel, ám új egységek nyitását a munkaerőhiány lehetetlenné tette.

Ezért a BioHair központ bevezette "A mobilod sorban áll helyetted" rendszert, mely lehetővé teszi, hogy a vendégek már távolról "be tudjanak állni" az online sorba. Így nem kell a szalonba várakozniuk, szabadon gazdálkodhatnak idejükkel és a rendszer értesíti őket, amikor ők következnek. Ez az új modell továbbra is megtartja a bejelentkezés nélküli szolgáltatás kötetlenségét, ugyanakkor előtérbe helyezi a vendég idejének fontosságát.

A mobil sorban állás mellett egy másik újítással is találkozhatnak a BioHair vendégei, Almával, a chat robottal. Ő válaszol a Messengerben feltett kérdésekre, valamint kezeli a vendégek online sorba állását.


Alma / A BioHair chat robotja.
Franchise tanácsadó