Kickbox / A 9Round már közel 1000 egységgel rendelkezik.
Csütörtök
2019.10.31.
A fitnesz-franchise-koncepciójú cégek gyors növekedése az Egyesült Államokban arra buzdította a Gold’s Gym és a Lift Brands márkákat, hogy ezt a sikert a magyar piacra is elhozzák.
 

A márkák piacra dobása érdekében mindkét vállalat olyan tapasztalt partnereket keres, akik lelkesek és tudatosan állnak az egészségfejlesztéshez és megvan bennük a kellő vállalkozói szellem.

A világszerte működő fitnesztermek száma  közel 30% -kal bővült, növelve a bevétel nagyságát is. Közép-Európa és Magyarország lehetőségeket kínálva segítik az amerikai cégek terjeszkedésének bővítését.

A fitneszipar franchise-koncepciói gyors ütemű fejlődést mutattak az elmúlt évtizedben. Kiindulva  a szokványos erőnléti- és kardio mozgási lehetőségektől a mára speciális területekre is fókuszált edzésekkel próbálnak megújulni, akár a jóga, köredzés, boksz vagy hajlékonyságot segítő edzések körében. A Wellness Creative Company 2019. januári jelentésében arról számolt be, hogy a fitnesz- és egészségcentrumok világpiaca több, mint 87 milliárd USD. Ez az érték hozzávetőlegesen 201,000 globális egységet képvisel 174 millió taggal.

Az egészségcentrumok és fitnesztermek terjeszkedését vizsgálva, megfigyelhető az a tendencia, hogy a megaedzőtermek mellett a butik nagyságú termekre is van érdeklődés. Sok fogyasztó mindkét helyen érvényes tagsággal rendelkezik, mert igényük van a többféle edzéstípusra és a termek által kínált változó elérhetőségekre. A fogyasztók a legkényelmesebb megoldást szeretnék, ezért oda járnak edzeni, ahol dolgoznak, vásárolnak vagy étkeznek. A kiskereskedelmi egységek világszerte úgy próbálnak lépést tartani, hogy közben biztosítani tudják vendégeik számára a munka és a magánélet egyensúlyát.

Az Amerikai Kereskedelmi Minisztérium Globális Franchise ágazattal foglalkozó csoportvezetője, Eric Johnson szavait idézve „Jó az időzítés a fitnesz-franchise piacra lépésére vagy bővítésére. Ez egy nagyszerű lehetőség a közép-európai és magyar helyi fitneszközpontok számára, hogy részesei legyenek ennek a franchise-modellnek, amely  márkaépítést és nagyobb támogatást kínálva összpontosít  a jövőbeli siker elérésére. Az iparág fejlődése gyors ütemű, és a bevált üzleti modellekhez való hozzáférés révén az ipar vállalkozóinak jövője éppolyan izgalmas, mint amennyi edzéstípus megtalálható. ”

Ezen márkák mellett ugyancsak Budapestre látogat a szakmai szolgáltatások, élelmiszer- és oktatási ágazat több képviselője is november 18-19-én, a Nemzetközi Franchise Szövetség és az Egyesült Államok Nagykövetségének Kereskedelmi Osztálya által közösen szervezett üzleti delegációja.   Összesen 10 márka vesz részt a delegációban, akik azért látohatnak hazánkba, hogy megismerkedjenek az érdeklődő potenciális partnerekkel. A két fent említett márkán kívül ezek a FASTSIGNS, a Ziebart, a Carl’s, a Nathan’s Famous, a Papa John’s, a Wing Zone, a Little Land Play Gym és a School of Rock).

A novemberi látogatással kapcsolatos további információkért kérjük keresse Bősze Éva kereskedelmi tanácsadót az Amerikai Egyesült Államok Nagykövetségén.

Elérhetőség: Eva.Bosze@trade.gov

Rövid cégbemutatás:

Gold’s Gym - Californiai fitneszközpont, ami az ikonikus Venice Beach-en kezdte meg működését. Széles körű kardio- és erőnléti felszerelésekkel, népszerű csoportos gyakorlatokkal, személyre szabott edzésprogramjukkal és egyedi bootcamp órákkal váltak népszerűvé vendégeik körében.

Weboldal: https://www.goldsgym.com

Lift Brands - Egészségügyi és fitneszközpontok, amelyek közös célt képviselő fitnesz-orientált vállalkozásokból állnak. Kényelmes és barátságos szolgáltatásokat kínálnak, amelyek elősegítik és megőrzik a jó egészségi állapotot.  Az egyéni testreszabott edzésektől a csoportos tréningeken keresztül, a 9Round kínálta kickbox edzésekig minden igény kielégítésére lehetőséget biztosítanak.  A Snap Fitness termei állandó nyitvatartással üzemelnek.

Weboldal: https://www.liftbrands.com


30 / Közel 30 országban működik már Gold's Gym terem.