Programozásban a jövő
A környező régiókban - így Magyarországon is - nem meglepő módon egyre több hasonló, IT-ra és programozásra szakosodott hálózat kezdett terjeszkedni az utóbbi időszakban. A közeljövőben előreláthatólag át fog alakulni a munkapiac, egyre több szakterületen elengedhetetlen tényezővé válnak majd a számítógépes alapismeretek. A programozás a 21. század alapvető készségévé válik, amellyel minden gyermeknek rendelkeznie kell. Habár a fiatal generációk eddig is aktív internetes és digitális felhasználók voltak, sokan már nem elégednek meg azzal, hogy csupán használói legyenek ezeknek az eszközöknek, hanem alkotni is akarnak.
Matematika tanárként, Barši Anita is felismerte a növekvő igényt a fiatalok programozásra való oktatására. Anita új vállalkozás indítása helyett megismerkedett a Logiscool hálózattal, a franchise koncepció lényege, hogy a gyermekeknek szórakoztató módon tanítson programozást és egyéb digitális készségeket. A Logiscool élmény-alapú oktatási rendszere megihlette a lelkes vajdasági vállalkozót, aki 2018-ban meg is nyitotta első Logiscool iskoláját Zentán.
"Először egyetlen iskolát akartam nyitni, de mostanra már megkezdődtek a mester franchise jogról való tárgyalások Szerbia egész területére. Zenta egy kisváros, ennek ellenére mégis sikeresen tudtunk működni. Minden kurzus 17 hétig tart, akár egy szemeszter az iskolákban, eddig három ilyet vezettünk végig. Július elsejétől, a nyári szünetben pedig táborokat rendezünk a diákoknak."
Anita szerint a Logiscool lehetőséget ad a gyerekeknek, hogy megtanuljanak programozni, ugyanakkor nem száraz módon, tankönyvből, hanem gyakorlattal egybekötve, szórakoztató módon. A diákok minden héten két órát töltenek egy-egy játék elkészítésével, minden elemet ők programoznak le. Ez a gyakorlati tanulásra épülő módszer fejleszti az algoritmikus gondolkodásmódjukat, a kreativitásukat és a problémamegoldó készségüket. A gyerekek örömmel jönnek, rendszeresen, kis csoportokban dolgoznak. A kurzusok 7 és 18 év közötti fiataloknak szólnak, egy csoport 6-tól 10 főig terjed. Az oktatók maguk is gyakran diákok vagy végzős hallgatók, akik egy külön tanfolyamon mennek át, hogy elsajátítsák a képzés anyagát és a szükséges pedagógiai készségeket.
A magyar franchise átvevő számára folyamatos támogatást nyújt a Logiscool franchise központja, a hálózat külön oktatási platformot (ScoolCode) és programozási nyelvet biztosít számára. Egyszerű és hatásos marketing eszközöket kap, a központ megmutatta neki, hogyan erősítheti iskolája brandjét és, hogy hogyan boldoguljon a napi üzemeltetési feladatokkal.
A Logiscool 2014-ben indította első iskoláját Magyarországon. A hálózat gyorsan terjeszkedik, jelenleg 12 országban, több mint 70 iskolával működnek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!