Franchise ugrásra készen
Ugyan két-három éve még csak egy különleges szórakozásként és a szabadidőtöltés egy eredeti formájaként tartották számon, mára a trambulinon való ugrálás és az eköré kidolgozott edzésprogramok, tematikus és akadálypályák mára trenddé, a testmozgás egy divatos módjává váltak. Jelenleg trambulinparkokat gyerekek és felnőttek egyaránt látogatják, és (még ha a folyamat az elején is jár, de) új helyszínek, parkok nyílnak Budapesten és a nagyobb városokban egyaránt. A Jump Planet franchise az egyre növekvő igényre ad választ, és a trambulinparkoknak egy mindennel felszerelt verzióját kínálja: szivacsmedence, trambulin hammerball, kosárlabda- és röplabdapálya, csatatér, egy sokszínű akadálypálya és sok más különböző trambulin installáció a felszabadult, stresszlevezető vagy éppen állóképességfejlesztő ugráláshoz. A legtöbb parkban található egy komfort-zóna is, ami tökéletes helyszín rendezvények, például szülinapi partik szervezéséhez.
A Lengyelországban alapított Jump Planet mára meghatározó trambulinpark márkává nőtte ki magát, amely a hazai piac lefedését követően a nemzetközi terjeszkedés útjára lépett, aminek keretében Magyarországon is elérhetővé vált a franchise lehetőség. „A franchise hálózat kiépítését és fejlesztését mi csak tavaly márciusban kezdtük el, de már kilenc új trambulinpark franchise helyszín áll a biztos nyitás előtt Varsó mellett további öt városban. Emellett egy további helyszínen folynak a kialakítási munkálatok, ahol egy tenisz és squash pályákat, konditermet magába foglaló edzőkomplexummal kötöttünk együttműködési megállapodást” – avatott be Bartosz Śledziński, a Jump Planet alapító-tulajdonosa.
Egy trambulinpark megnyitása előtt álló legnagyobb kihívás általában a megfelelő helyszín és ingatlan megtalálása, a franchise rendszergazda ugyanis 500-4000 m2 alapterületet követel meg. Egy opció lehet a bevásárlóközpontok, plázák egyre növekvő kereslete a trambulinparkok iránt, melyek további látogatókat vonzzanak, akár 15-20 százalékkal is növelve a bevásárlóközpont látogatói számát. A Jump Planet helyszíneknek emellett minden biztonsági szabványnak meg kell felelniük, amit a franchise átadó rendszeresen ellenőriz. A trambulinpark berendezéséhez, belső kialakításához szükség felszerelés költsége átlagosan 37 ezer forint (500 zloty) négyzetméterenként. A franchise központ minden partnerének biztosít többek közt saját weboldalt foglalási rendszerrel, mobilalkalmazást, értékesítési rendszert, működési sztenderdeket. „Franchise partnereinket segítjük trambulinparkjuk kialakítása, felépítése során, ahogyan a megnyitó előtt és után is. Segítünk új alkalmazottak toborzásában és betanításukban, majd továbbképzésükben. Megosztjuk a legjobb gyakorlatokat, program és rendezvény ötleteket biztosítunk minden korosztály számára, mint pl. fitnesz hölgyek számára, PE órák fiataloknak, vagy foglalkozások céges, integrációs rendezvényekhez” – egészített ki a Jump Planet alaptó-tulajdonos.
Egy ideális (nagyjából 1000 m2 alapterület, min. 5 m belmagasság) ingatlan bérleti díja várostól és helyszíntől függően nagyon szórhat, illetve sok esetben 1-3 hónapnyi bérleti díjnak megfelelő kaucióval is számolnia kell a franchise partnernek, amihez adódik hozzá az említett kialakítási és felszerelési költség. Csak ezutóbbi átlagosan (400 m2 “hasznos területtel” számolva) nagyjából 15 millió forintos költséget jelent. Jó hír lehet azonban, hogy a nem elhanyagolható szükséges beruházás megszerzéséhez a franchise partnerek igénybe vehetik a Jump Planettel együttműködő lízing vállalat szolgáltatásait.
A franchise központ adatai szerint a trambulinparkoknak nemcsak a tőkeigényük, de a forgalma is magas, így a partnerek befektetése hamar megtérül. „Egy franchise partner profitja havi min. 2-2,5 millió forint (30 ezer zloty) körül alakul a munkabérek, járulékok és minden szükséges működési költség levonása után. A vonzáskörzeten belüli verseny hiánya természetesen tovább növeli a bevételeket. A Jump Planet trambulinparkok az első naptól nyereségesek” – magyarázta Bartosz Śledziński. Ezt a nyereséget azonban a franchise partnernek meg kell osztania a franchise rendszergazdával, aki a nettó árbevétel hat százalékát kapja kézhez franchise díj és két százalékát marketing díj formájában.
Egy Jump Planet trambulinparkhoz szükséges személyzet száma függ a park méretétől és a várostól is. Átlagosan, egy ezer négyzetméteres trambulinpark 10-12 dolgozóval működik: az üzletvezető mellett ketten a recepción (egy harmadik besegít hétvégenként), valamint edzők, oktatók és animátorok a tematikus órák, programok levezényléséhez. A rendszergazda nem várja el a parktulajdonos franchise átevőtől, hogy személyesen részt vegyen a trambulinpark mindennapi üzemeltetésében, így a partnereknek lehetőségük van pusztán befektetőként csatlakozni a hálózathoz, az üzletvezetést teljes egészében az ügyvezető managerre bízva.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel