„Büszkék vagyunk, hogy hamarosan 10 országban is jelen leszünk”
A KiwiSun bioszoláriumrendszer az első olyan szolárium franchise, amelynek megalkuvás nélkül minden gépe megfelel az EU konform szabványnak, sőt ezen felül a Sugárbiológiai Intézet tanúsítványát is megkapta. A KiwiSun zöld bioszolárium speciális zöld fényének köszönhetően, kíméletes hatásmechanizmussal ragyogó, karibi barna bőrszínt, D-vitamin termelést és kirobbanó közérzetet eredményez. Nem véletlen, hogy annyian kedvelik szolgáltatásaikat, mely abból is leszűrhető, hogy üzlethálózatuk folyamatosan bővül. Jelenleg 18 új szalon épül és továbbra is keresik leendő partnereiket Magyarországon és Európa egyéb országaiban egyaránt. Klein Péter ügyvezetővel beszélgettünk a KiwiSun jövőbeli terveiről.
Milyen szezonalitás jellemző a szoláriumokra, illetve milyen főbb trendek vannak hatással a KiwiSun egységek forgalmára?
Azt mondhatjuk, hogy egész évben kiegyensúlyozott a szoláriumok használata, ugyanakkor kiemelkedő szakasznak mondható a tavasz és a nyár eleje. Ez annak köszönhető, hogy a jó idő beálltával előkerülnek a rövid ruhák, melyekből több bőrfelület látszódik ki, ezért mindenki szeretne szép barna lenni. Nyáron is sokan szoliznak, ami annak tudható be, hogy a napon nem tudjuk kellően kontrollálni az UV sugárzást, valamint sokan nem szeretik, ha a fürdőruha fehér felületeket hagy a bőrükön.
Gyengébb időszaknak maximum az augusztus mondható, de ez is csak azért, mert fizikailag kevesen vannak a városban, hiszen a legtöbben augusztusban mennek szabadságra. Akik rendszeresen járnak szoláriumba, azok életforma szerűen végzik ezt a tevékenységet, hetente kétszer eljárnak annak érdekében, hogy fenntartsák D-vitamin és a kívánt barnasági szintjüket, erősítsék immunrendszerüket. Sok idős korú vendégünk is van, hiszen a szoláriumozás az ízületekre is jótékony hatással van, nem beszélve arról, hogy a tevékenység fokozza a boldogsághormon termelését is.
Hogyan változott a franchise üzletek, illetve a hálózat egészének forgalma a közelmúltban?
70 franchise tagunk van, mely 70 különböző céget jelent, így ezen cégek forgalmát összevonni nehéz feladat lenne. De azt hiszem az mindenképpen elárul valamit, hogy jelenleg is 18 új egység épül, ebből egy Franciaországban, egy pedig Máltán. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a franciaországi, valamint a máltai leendő üzletekkel már 10 országban lesz elérhető szolárium szolgáltatásunk.
Mik a hálózatfejlesztés főbb célkitűzései? Jelenleg a külföldi vagy a hazai terjeszkedésen van a hangsúly?
Eddig is fő célunk volt a magyarországi terjeszkedés, de szeretnénk, ha Európa közel összes országában ott lennénk egészségtudatos szolárium szolgáltatásunkkal. Magyarországon számos városban van még lehetőség KiwiSun üzletet nyitni, ezáltal csatlakozni hálózatunkhoz, így például Budapesten, Kaposváron, Pápán, Szolnokon, Nagykanizsán, Hatvanban, Zalaegerszegen, Szekszárdon, Vácon is – honlapunkon minden információ megtalálható.
Kiből válhat sikeres franchise partner?
Olyan konzervatív szemléletű befektetőknek ajánlanám a franchise partnerré válást, akik hisznek abban, hogyha már 70 üzlet jól és sikeresen működik, akkor a 71., 75. és 80. is sikeresen fog. Partnereink kész koncepciót kapnak, mely koncepció számtalan alkalommal bizonyította sikerességét, így egy ilyen vállalkozás kevésbé rejt magában kockázatot összehasonlítva ezt egy hagyományos vállalkozással. Olyanoknak is ajánlanám, akiknek a családtagjai szívesen vezetnék az üzletet. Aki viszont nem szeretne szalont vezetni, hanem csak csendestársként kívánna részt venni az üzletben, azaz befektetőként szeretne beszállni a KiwiSun csapatába, már 5 millió forint befektetéstől tudunk partnereket találni számára. Ez a koncepció újnak számít nálunk, így tehát már meglévő szalonba is be lehet társulni.
A franchise és hálózatfejlesztés mellett várható a közeljövőben valamilyen KiwiSun újítás?
Azt fontosnak tartom elmondani, hogy folyamatosan szélesítjük a KiwiSun termékpalettánkat is. A KiwiSun márka ismert márkanév lett az elmúlt években, legkelendőbb termékeinknek a különböző kozmetikai cikkeink számítanak, így a barnulást elősegítő krémek, szoláriumozás utáni testápolók, tusfürdők, arckrémek, kézkrémek, stb. Ugyanakkor nem olyan régen előrukkoltunk egy új termékcsaláddal is, mely a szoláriumi termékeken túlmutat, és az úgynevezett lakáskultúra kategóriába tartozik. Ilyen például a KiwiSunos lakásillatosító. Örömmel tapasztaljuk, hogy újításainkra jól reagálnak vendégeink, és előszeretettel választják saját márkás termékeinket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.