Reflektorfényben az expanzió

A 2006-ban alapított KiwiSun szolárium hálózat az egyik legsikeresebb hazai franchise. Összesen több mint 60 egységgel rendelkezik Európa szerte, és tovább terjeszkedik a Magyarország mellett már Olaszországban, Németországban, Írországban, Angliában, Romániában és Szlovákiában is eredményes vállalat. A meglévő piacok fejlesztése mellett újabb európai országokban is várhatóak üzletnyitások.
A KiwiSun egyedülálló módon egy kézben fogja össze a fejlesztés, gyártás és franchise üzemeltetés területeit. Együtt fejleszti a szolárium gépeket és a fény kibocsátásáért és a barnulásért felelős szolárium csöveket. Az üzleti stratégiának, az egészségtudatos technológiának és a sokak által jólismert KiwiSun márkának köszönhetően a vállalat egyre népszerűbb a vásárlók körében. „Évről–évre nő azoknak a száma, akik a rendszeres KiwiSun fénykezelést az életük részévé teszik és egész évben, évszaktól függetlenül, heti két alkalommal igénybe veszik a szolgáltatást. Egyre több a tudatos fogyasztó, akik alaposan utánanéznek és megvizsgálják egy szolgáltatás vagy egy termék hátterét” – nyilatkozta Klein Péter a KiwiSun alapítója.
A minden jelentősebb hazai városban megtalálható, országos lefedettséggel bíró szolárium hálózat a hazai terjeszkedés mellett nagy energiát fordít Európa meghódítására is. „Magyarországon még van néhány szabad városunk, illetve Budapesten is elérhető még egy-két lokáció, ahol nagy igény volna a szolgáltatásokra. Londonban most épül a nyolcadik szalon. Szeretnénk a közeljövőben egy komoly expanziót ezen a területen. Nagy reményeket fűzünk az olasz, román, szlovák, ír, német piacokhoz, és szeretnénk hamarosan elindítani Európa többi országát, Ausztriát, Lengyelországot, Horvátországot is” – avatott be az expanziós tervekbe az ügyvezető igazgató.
A KiwiSun rugalmas franchise partneri és master franchise ajánlatokkal is rendelkezik, három üzletmodellből válaszhatnak a leendő partnerek. 15 ezer fős lakosságig 3 géppel, 30 ezer fős lakosságig 3-5 géppel, 30 ezer fő felett, illetve a nagyvárosokban 5-10 géppel lehet szalont nyitni. Nagy előny a hálózathoz való csatlakozáskor, hogy nincs belépési díj, illetve a franchise központ ingyenesen biztosítja a központi marketinget, dolgozói képzéseket és az üzlettervezést is.
Emellett a KiwiSun franchise központ folyamatosan rendelkezésre áll a partnerek számára a teljes marketing és informatikai csapattal, közösségi média támogatással, szervízháttérrel és árukészlet ellátással. A gépek gyártói áron, a piaci ár töredékéért elérhetőek öt év teljes körű garanciával. Klein Péter hozzátette: „Egy KiwiSun szalon megnyitása nemhogy nem kerül többe egy sima szalon megnyitásával, hanem jóval olcsóbb. Mi nem a belépő partnereken profitálunk, hanem a közös együttműködésben vagyunk érdekeltek."

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.