Éjjel-nappali olasz étteremmel bővít a Shärf Group

A “The Italian” gasztro-koncepció első étterme az ausztriai Bécsújhelyen nyitotta meg kapuit 2012-ben. A franchise rendszer mögött az a Shärf Csoport áll, mely például a Coffeeshop Company franchise hálózatot is magáénak tudhatja. A közelmúltban kezdődött el a The Italian étteremlánc bővítése franchise partnerek bevonásával, most a negyedik ausztriai helyszínen, Grazban nyitott a hálózat. Emellett a The Italian már külföldön is megvetette lábát, Örményország fővárosában, Jerevánban nyílt már egy pilot egység.
A The Italian egy, a hét minden napján éjjel-nappal nyitva tartó étterem- és kávézó koncepció, a választék középpontjában elsősorban olasz ételekkel-italokkal; mint a családi recept alapján készített tészták, pizza, saláták, kávé, tea, forró csokoládé és házi limonádék. A kulináris élményekhez ad kellemes miliőt a modern és egyedi stílusban, gazdagon kialakított üzlethelyiség, mely elengedhetetlen része a koncepciónak.
A partnerek számíthatnak a franchise központ támogatására az olyan területeken, mint a termékfejlesztés, beszerzés, logisztika, marketing, működés és kontrolling, valamint profitálhatnak a Shärf Group több mint 60 éves, a kávéházi és éttermi vendéglátásban, valamint franchise üzemeltetésben szerzett tapasztalatából is.
A Shärf Group elsőszámú franchise márkája, a Coffeeshop Company hálózata jelenleg mintegy 30 országra terjed ki, többek közt 36 kávéházzal az Egyesült Államokban, több mint 90 egységgel Oroszországban, de a 22 magyarországi helyszínnel hazánkban is közel az országos lefedettség a márka számára.
A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon a régiós master franchise jogokat birtokló Tizia csoport vezetésével; jelenleg 22 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, kávéházi licencek elérhetőek a kiemelt, még szabad területeken: Békéscsabán, Kaposváron, Kecskeméten, Polgáron és Veszprémben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.