Éjjel-nappali olasz étteremmel bővít a Shärf Group
A “The Italian” gasztro-koncepció első étterme az ausztriai Bécsújhelyen nyitotta meg kapuit 2012-ben. A franchise rendszer mögött az a Shärf Csoport áll, mely például a Coffeeshop Company franchise hálózatot is magáénak tudhatja. A közelmúltban kezdődött el a The Italian étteremlánc bővítése franchise partnerek bevonásával, most a negyedik ausztriai helyszínen, Grazban nyitott a hálózat. Emellett a The Italian már külföldön is megvetette lábát, Örményország fővárosában, Jerevánban nyílt már egy pilot egység.
A The Italian egy, a hét minden napján éjjel-nappal nyitva tartó étterem- és kávézó koncepció, a választék középpontjában elsősorban olasz ételekkel-italokkal; mint a családi recept alapján készített tészták, pizza, saláták, kávé, tea, forró csokoládé és házi limonádék. A kulináris élményekhez ad kellemes miliőt a modern és egyedi stílusban, gazdagon kialakított üzlethelyiség, mely elengedhetetlen része a koncepciónak.
A partnerek számíthatnak a franchise központ támogatására az olyan területeken, mint a termékfejlesztés, beszerzés, logisztika, marketing, működés és kontrolling, valamint profitálhatnak a Shärf Group több mint 60 éves, a kávéházi és éttermi vendéglátásban, valamint franchise üzemeltetésben szerzett tapasztalatából is.
A Shärf Group elsőszámú franchise márkája, a Coffeeshop Company hálózata jelenleg mintegy 30 országra terjed ki, többek közt 36 kávéházzal az Egyesült Államokban, több mint 90 egységgel Oroszországban, de a 22 magyarországi helyszínnel hazánkban is közel az országos lefedettség a márka számára.
A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon a régiós master franchise jogokat birtokló Tizia csoport vezetésével; jelenleg 22 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, kávéházi licencek elérhetőek a kiemelt, még szabad területeken: Békéscsabán, Kaposváron, Kecskeméten, Polgáron és Veszprémben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.