A Tim Hortons megérkezett Európába

A Tim Hortons anyavállalata, a Restaurant Brands International (RBI) a közelmúltban jelentette be, hogy egy mester franchise társvállalatot hozott létre Nagy-Britanniában, amely a márka számára az első ilyen típusú kezdeményezés Európában. A közösvállalat lesz a Tim Hortons márka mester franchise partnere, és így a felelős a hálózat- és márkafejlesztésért Angliában, Skóciában és Walesben. Daniel Schwartz, az RBI ügyvezetőigazgatója nem akart megosztani pontos adatokat a tervezett Tim Hortons egységek számát illetően, azonban annyit elárult, hogy „a nagyobb versenytársak többszáz étteremmel rendelkeznek a piacon. A mi terveink pedig ambiciózusok.”
Az RBI júliusban jelentett be hasonló együttműködést a Fülöp-szigeteken, ahol szintén egy közösvállalat kezdte meg mester franchise partnerként a Tim Hortons márkafejlesztést. Míg a Fülöp-szigetek az ázsiai piac zászlóshajójaként is funkcionál, úgy a mostani, nagy-britanniai piacra lépés a kontinentális Európa előtt nyithatja meg a kapukat. „Ez a megállapodás annak a tervünknek a része, hogy a világ minden részére elvigyük a Tim Hortons márkát. Nagy-Britannia egy vonzó piac erős és fejlődő kávékultúrával, így tökéletes koncepciónk számára” – mondta el Daniel Schwartz, és hozzátette, az expanzió kezdetben Angliát, Skóciát és Walest érinti majd.
Az 1964-ben alapított Tim Hortons Kanada ikonikus kávézó- és étteremlánca, melyhez – 2016. júliusi állás szerint – összesen 4 464 étterem tartozott Kanadában, az Egyesült Államokban és a Közép-Keleten. A Tim Hortons 2014-ben egyesítette erőit az amerikai Burger King gyorsétteremlánccal az RBI égisze alatt, ami elsősorban pont a gyors expanzió reménye miatt volt vonzó a kanadai franchise hálózat számára. Ennek megfelelően a Tim Hortons tavaly novemberben tovább erősítette pozícióját az Egyesült Államokban, amelyet követett az ázsiai, majd a mostani európai megjelenés.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.