Székesfehérváron nyitott az Espress It by CSC
Több évtizedes tapasztalatait felhasználva, 2016 tavaszán indította útjára legújabb kávézó koncepcióját a Coffeeshop Company, elsősorban már működő vendéglátó ipari egységek tulajdonosai számára. A komplett kávéházi csomagot kínáló Espress it by CSC koncepció már most országszerte 12 szerződött partner egységében működik (a termékek és receptúrák a választék részévé váltak), a múlt héten pedig Székesfehérváron elindult az első olyan újonnan nyitott helyszín is, ahol az Espress It koncepciót választották.
„Legújabb partnerünk egy olyan székesfehérvári üzlethelyiséget vásárolt meg, ahol korábban egy magas színvonalú étterem és söröző működött, szintén franchise rendszerben. Partnerünk az ingatlant teljesen felújította és korszerűsítette, illetve a jelenlegi divatnak megfelelően egy casual éttermet alakított ki. Ennek része a CSC Espress It koncepciója, mely a minőségi kávé és kávéitalok, valamint szolgáltatások összességében merül ki” – avatott be Szabó Gyula a magyarországi hálózat vezetője, aki hozzátette, „az arculatot egy belsőépítész csapat szabta a mai igényekhez a tulajdonos elképzeléseivel harmóniában. Az arculat az Espress It koncepciónak nem része, csak javaslatokat és ötleteket adunk.”
A Coffeeshop Company Espress It koncepcióját választó partnerek az építészeti és arculati tanácsadás mellett olyan további támogatásokat vehetnek igénybe, mint az új, professzionális kávéházi technológia (legmagasabb minőséget képviselő eszpresszó gépek, darálók, stb.), training és gasztronómiai oktatás, munkaruha, porcelán és üveg szervír eszközök vagy a folyamatos fejlesztések és innováció. Ez utóbbi különösen fontos részét képezi a koncepciónak, és mind a portfólió rendszeres megújulásában, mind pedig a marketing megoldásokban tetten érhető.
Az Espress It by CSC technológiai szett ára 9120 €, ami magába foglalja (a fentieken túl) a szett leszállítását és beszerelését, rendszeres szervizt és gépbeállítást, az üzemeltető személyzet betanítását, havi logisztikát, valamint a technológia 5 év utáni cseréjének vagy megvásárlásának lehetőségét is. Ráadásul a franchise partnerek rendszeres franchise díj nélkül élvezhetik a folyamatos támogatást.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.