otthoni és kerti termékek

Rajzpályázatot hirdetett óvodáknak a 30 éves DIEGO
Adjunk teret a legkisebbek álmainak! A vállalat a fennállása óta már profivá vált a vágyak megvalósításában, hiszen fontos számára, hogy vásárlóinak esztétikus, kényelmes, otthonos környezetet teremtsen.
Adjunk teret a legkisebbek álmainak! A vállalat a fennállása óta már profivá vált a vágyak megvalósításában, hiszen fontos számára, hogy vásárlóinak esztétikus, kényelmes, otthonos környezetet teremtsen.

Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.

Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.

Nyugat-Dunántúlon terjeszkedik a bajai cég
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.

A gyönyörű otthonért
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.

„Az oázisozás mára fogalommá vált!”
A kertészkedés iránti növekvő keresletet a mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet minden téren igyekszik kielégíteni.

Virágzó saját vállalkozás
A mára 24 áruházzal rendelkező Oázis Kertészet forgalma idén meghaladhatja az 5,5 milliárd forintot.

Szépség, ami az egyszerűségben rejlik
Az ázsiai KIODA kiskereskedelmi üzletlánc Európában fejlesztené tovább hálózatát. Magyarország is a térképen.

Rekordforgalommal ünnepelhet a Praktiker
Húsz évvel az első magyarországi egység megnyitása után a barkács-áruházlánc a hazai piac harmadát tudhatja magáénak.

A várakozásoknak megfelelően erősített a Diego
Közel a századik hazai helyszín a magyar lakberendezési áruházlánc számára, miközben a régiós terjeszkedés is a tervek szerint halad.

Cuki, divatos, trendi
A Kioda lakberendezési és design üzletlánc franchise koncepciója egy kiskereskedelmi helyszínen hozza össze Korea legjobbjait.

A 3. IKEA áruház
Jövő héten nyílik a lakberendezési üzletlánc új áruháza Soroksáron. Indul a web-áruház és a házhozszállítás.

Duplázás 2020-ra
A tavalyi 15 százalékos bővülés után, idén is kétszámjegyű forgalomnövekedést és külföldi erősítést tervez a Diego lakberendezési áruházlánc.

Újra pozícionál a német lakberendezési lánc
Csődvédelmet kért a Butlers franchise németországi tulajdonosa. A magyarországi hálózat változatlanul működik tovább.

Olasz design és életérzés
Magyarországra igyekszik a Coincasa franchise. Az egyedi termékekre és koncepcióra alapozva, az erős verseny ellenére is optimista a lakberendezési márka.

6 év után ismét nyereséges a Praktiker
Sikeres évet zárt, és újra növekvő pályán a Praktiker. A következő években 3-4 áruházzal bővülhet Magyarországon a barkácslánc.

Több vásárló, magasabb értékesítés
Közel 15 százalékos árbevétel növekedést könyvelhetett el az IKEA 2015-ben. 2017 tavaszán jöhet a 3. magyarországi áruház.

20% fölötti éves növekedés
A hazai hálózatfejlesztés mellett az osztrák piac felépítése is szerepel a Stile Interio 2016-os tervei közt. Folyamatosan zajlik a partnerkiválasztás.

Kisebb szakkereskedésekkel a barkács piacon
Jó évet zárt tavaly Magyarországon a 3e Handels und Dienstleistungen, ami hozzájárult a csoportszintű forgalom 17 százalékos bővüléséhez.

Többet költünk lakberendezésre
Többször és többet vásároltunk tavaly az IKEA-ban, a lakberendezési- és bútor áruházlánc magyarországi bevétele 17 százalékkal nőtt.

Kivonul Magyarországról a Baumax
A barkács áruházlánc 2015 második negyedévében kivonul Magyarországról, áprilisig mind a 14 áruházat bezárják.