Magyarországon még 6-8 településen van lehetőség Diego áruház nyitására.
Szerda
2017.04.05.
A tavalyi 15 százalékos bővülés után, idén is kétszámjegyű forgalomnövekedést és külföldi erősítést tervez a Diego lakberendezési áruházlánc.
 

A Diego lakberendezési áruházlánc 16,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 14,8 százalékkal többet az előző évinél. 2017-re a forgalom 16 százalékos növekedését várja a társaság, így 18,9 milliárd forint forgalom a terv – közölte a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Tájékoztatásuk szerint a társaság árbevétele az elmúlt öt évben csaknem 80 százalékkal nőtt; 2020-ig újabb, körülbelül 80 százalékos növekedés és 25 milliárd forint nettó árbevétel elérése a cél.

A 25 éve alapított, magyar központú Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, azóta padlóburkoló szakkereskedő láncból lakberendezési áruházhálózattá vált. Jelenleg három országban 145 Diego szakáruház működik, a 96 magyarországi mellett Romániában 32, Szlovákiában pedig 17 helyen.

Magyarországon még 6-8 településen van lehetőség Diego áruház nyitására, külföldi üzleteik számát pedig 2020-ig duplázni fogják, a három országban így összesen 200 Diego bolt lesz. A fejlesztési tervekben az idén 6-6 új bolt indulása szerepel Szlovákiában és Romániában – közölte a vállalat.

A Diego 1992-ben kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult el, majd rövid időn belül vidéki kiskereskedők folyamatos kiszolgálásával bővítette tevékenységi körét. Nagykereskedelmi szolgáltatásaik teremtették meg a franchise hálózat alapjait. A Diego hálózat ma már meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darabszőnyeg, padlószőnyeg, PVC-padló, függöny, lakástextil, tapéta és az ezekhez tartozó kiegészítő termékek piacán.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata /2025.03.12.

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé /2025.03.05.

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

népszerű a fórumban