
A hasznot hajtó citrom
Az ország minden tájáról várja átvevők jelentkezését az óriás-citrom alakú mobil koktélbár, a Lemonbar.

A hálózatbővítés ideje
Expanziós tervei szerint, az Intersport 8-10 új áruházzal bővítené magyarországi hálózatát a következő két évben.

Optimisták a családi vállalkozások
Optimistán tekintenek a jövőbe, beruházásokat terveznek, többségében növekvő forgalomról számoltak be az európai családi vállalkozások - köztük a magyarok is.

Újabb Strandcafe nyitja meg kapuit
Várhatóan még januárban megnyitja második budapesti kávézóját a Nordsee tulajdonos tavaly nyáron elindított kávézókoncepciója, a Strandcafe.

Franchise a magasban
A Dinner in the Sky már 47 országban várja a vacsoravendégeket - 50 méteres magasságban. Idén elindul az első állandó ”légi-étterem” is.

Hogy ne érje meglepetés
Az adótörvények betartása és változásának nyomon követése alapvető feladata egy cégnek. A cégvezetésnek azonban érdemes az adógazdálkodáshoz is érteni.

Alapértékekre fektetett irányváltás
13 év magyarországi működés után külföldi piacok felé kacsint a City Cartel. Azért a hazai hálózatot sem hanyagolják el.

Franchise trendek 2014-ben
Öt vezető franchise ágazat, valamint azok a trendek, amik ezen szegmensek növekedését segítik.

Szentpéterváron nyit a Paprika
A jövőben azokra az orosz vállalkozókra számítanak, akik franchise rendszerben üzemeltetnének magyar élelmiszereket forgalmazó boltot.

7 franchise átvevői hiba
Hogyan kerüljük el azokat a gyakori hibákat, amiket egy franchise megvásárlása során elkövethetünk.

Franchise időutazás
Ez történt 2013-ban – egy összeállítás a franchise piac fontosabb eseményeiről, történéseiről.

Boldog Új Évet!
Sikerekben gazdag, boldog Új Esztendőt kíván a Franchising.hu szerkesztősége és a PROFIT system nemzetközi csapata.

Megújuló Kizman Travel
A szállásfoglaló portál-hálózat több nyelven, új funkciókkal és több mint 350 ezer szálláshelyet tartalmazó portfólióval érhető el.

Bevásárlóközpont fejlesztés a régióban
Az idei év első felében összesen 190 ezer négyzetméter új bevásárlóközpont területet adtak át a közép-európai régióban. Többségüket Lengyelországban.

Vissza a franchise modellhez
A Coca-Cola Co. bejelentette észak-amerikai üzletének átszervezését annak érdekében, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon franchise koncepciója.

Jó példa
Az elhúzódó gazdasági recesszió ellenére tíz év alatt közel duplájára nőtt a franchise szektor Franciaországban. Válság-biztos üzleti modell.

Szegeden nyitott a Subway
Ez a gyorsétterem lánc 14. egysége Magyarországon, januárig még három új étterem nyílik.

Egyedüliként a piacon
A tetoválás eltávolításra szakosodott Skinial lendületesen tör előre Európában. Klaus Böde alapító mesélt az expanzió helyzetéről hazánkban és a kontinensen.

Exportőrök versenye
Második alkalommal díjazta a HITA (Nemzeti Külgazdasági Hivatal) a legjobbnak ítélt hazai exportőr kkv-kat.

Ingyen Big Mac a távozásért cserébe
Szokatlan megoldást választott a norvég Burger King, hogy kiderítse, kik az igazi rajongók.