Szentpéterváron nyit a Paprika
Eredetileg úgy volt, hogy a 2013. nyári moszkvai nyitás után szeptember végén, Szentpéterváron hoz létre újabb boltot a magyar Paprika üzletlánc, ám az engedélyezés csúszása miatt ez már idén, január első napjaiban fog megvalósulni - tudta meg a Heti Válasz Kiss Szilárdtól, hazánk FÁK-országokba delegált miniszteri megbízottjától.
„Az orosz vásárlók kimagasló érdeklődést mutatnak a magyar élelmiszerek iránt" - optimizmusát erre alapozza Kiss Szilárd, aki két orosz üzletembert is megnyert a tervének: az egyik a CentroCredit Bank tulajdonosa, a másik pedig a vezetője. Ezek után nem meglepő, hogy az induláshoz az 1989-ben alapított magánbank adta a hitelt, s mivel az alaptőkén kívül minden költséget ebből fedeznek, ezért állami támogatásért egyik országban sem kellett kuncsorogni.
Az első - a magyar kiskereskedelmi üzletlánc zászlóshajójaként - Moszkvában nyitott Paprika bolt már beindulni látszik. „A napi 157 ezer rubeles, azaz mintegy egymillió forintos forgalom fedezi az áruk és kölcsön ellenértékét, valamint a dolgozók munkabérét, így félév elteltével decemberre nullszaldóssá vált a vállalkozás. Ez azt mutatja, hogy Oroszországban van kereslet a magyar termékekre" - mondta el a miniszteri megbízott.
A Paprika cégcsoportot hivatalosan még 2012 decemberében jegyezték be az orosz cégbíróságok, azonban hosszú előkészítésre volt szükség ahhoz, hogy az áruházlánc végül elinduljon. Kiss Szilárd a továbblépésben kiterjedt üzleti kapcsolataira, s legfőképpen azokra a régi orosz ismerőseire, partnereire támaszkodna, akik hajlandóak lennének franchise-rendszerben működő, magyar élelmiszereket forgalmazó boltot üzemeltetni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?