
Van hely a növekedésre
Az orosz franchise piac óriási növekedési potenciált rejt. Az ország legnagyobb franchise vásárának főszervezője beszélt a franchise fejlődéséről, a piaci feltételek alakulásáról.

4 tipp az üzleti kommunikáció menedzseléséhez
Az üzleti kommunikáció mélyen egymásba fonódik a szervezeti kultúrával, ami miatt kritikus a vállalkozás fókuszának középpontjában tartani.

Terjeszkedés a horvát piacon és a térségben
Bemutatkozási lehetőség magyar franchise hálózatok számára a balkáni régió legváltozatosabb B2B rendezvényén.

Ahol a legjobb üzleti ötleteket találjuk
Hol találunk manapság bizonyított üzleti lehetőségeket és hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb franchise ajánlatot?

A 200 legnagyobb franchise
Továbbra is a gyorséttermi koncepciók dominálják a legnagyobb forgalmú franchise hálózatok listáját. A McDonald’s uralma 15. éve megdönthetetlen.

Olcsó devizaforrás
Az Eximbank új hitelprogramokat indít a mikro-cégek, valamint a kis- és középvállalkozások számára.

Elsők a fiatalok
A gyermekekre és fiatalokra szakosodott franchise márkák a legkeresettebbek a globális franchise gazdaságban.

A ”pénzügyi cápák” úszni indulnak
A Forex Trend olyan franchise partnereket keres, akik hajlandóak befektetni a devizapiacon.

Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Betör a használtautó piacra a Tesla. Franchise márkaképviseletek helyett egyelőre csak saját tulajdonú szalonokat nyitnak.

A sorok mögött
Lehetnek olyan záradékok a franchise szerződésben, amelyek ellehetetlenítik az együttműködés megszűnésekor. Ezekre figyeljen, mielőtt aláírná a szerződést.

Visszaszámlálás indul
Minden évben közel 8000 vállalkozó látogat el a régió legnagyobb franchise expójára. Bővítse franchise hálózatát a lengyel piacon és a régióban.

Fej-fej mellett
A H&M megnyitotta második lakberendezési termékeket árusító Home részlegét Budapesten, és érkezik a versenytárs Zara Home is.

Profilt bővít az Ír Használtruha
A franchise fejlesztésekkel párhuzamosan használtcikk nagykereskedelemmel bővíti tevékenységét a hálózat.

A vezető franchise
Továbbra is a Subway gyorsétterem lánc a világ legnagyobb franchise hálózata. A fejlődés folytatódik.

Továbbra is jól szerepel a Fornetti birodalom
2011 és 2012 után, ismét kétszámjegyű árbevétel növekedést ért el a magyar látványpékség hálózat.

Robusztus növekedés az online hirdetések piacán
A mobil és videó hirdetések innovációi és a program alapú kereskedés vezetésével a digitális reklámozás tovább növelte részesedését a teljes média kiadásokon belül.

Ruházat és élelmiszer
Sikeres évet zárt a Marks&Spencer. A vállalat szándéka, hogy tovább erősítsen a globális piacokon, elsősorban franchise együttműködések által.

A kulisszák mögött
Két, 2013. évi franchise díjas előadóval készül a Magyar Franchise Szövetség a következő klubdélutánra.

Növekedés a KFC vezetésével
Erős első féléves eredményekről számolt be Közép-Európa legnagyobb gyorséttermi vállalata, az AmRest. A magyarországi teljesítmény rekordot döntött.

Küzdelem a tetoválás ellen
Az Európában és azon túl is terjeszkedő Skinial célja, hogy franchise rendszere révén Magyarországon, sőt az EU minden országában megjelenjen.