üzleti stílus

üzleti stílus | 2014.02.01.

Fontos a szín

A weboldalak színei és logói sokat elárulnak egy cégről és annak termékeiről, szolgáltatásairól. Nézze meg, milyen jelentéssel bírnak bizonyos színek a vásárlók számára.

üzleti stílus | 2013.12.07.

Megéri a fenntartható működés

A hazai üzleti szektor leginkább a környezetvédelemre fókuszál a fenntarthatóság hét kiemelt aspektusa közül. Az átláthatóság biztosítására jut a legkisebb figyelem.

üzleti stílus | 2013.11.30.

Még gyerekcipőben

Az atipikus foglalkoztatás elterjedése még az elején jár Magyarországon. Sok valótlan félelem és helytelen felvetés él a köztudatban.

üzleti stílus | 2013.11.16.

Tettre kész fiatalok

Idén is lesz Fiatal Vállalkozók Hete. November 18-24. között Budapesten és 11 vidéki városban tárják a fiatalok elé a hazai és nemzetközi vállalkozási lehetőségeket.

üzleti stílus | 2013.11.09.

Az értékváltás szükségessége

Negyedik alkalommal kerül megrendezésre a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója, a Magyar Fenntarthatósági Csúcs.

üzleti stílus | 2013.10.26.

Atipikus jó gyakorlat

Nagy sikerrel zajlott le a Munka kisgyermekkel (MuKi) program második atipikus állásbörzéje és vitaindító kérdezz-felelekje.

üzleti stílus | 2013.10.05.

A hónap végéig nevezhet honlapjával

"Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.

üzleti stílus | 2013.09.07.

Etikus cégek Magyarországon

Az Üzleti Etikai Díj immár 14. éve tölt be kiemelkedő szerepet az üzleti életben etikusan működő cégek elismerésében. Péntekig lehet jelentkezni.

üzleti stílus | 2013.04.28.

Növekvő érdeklődés

Nagy sikerrel zajlott le a Munka kisgyermekkel (MuKi) program második szakmai kerekasztala és állásbörzéje 2013. április 23-án.

üzleti stílus | 2013.04.06.

Hogyan keltsük fel a bloggerek figyelmét?

Sokszor megfeledkezünk a szakmai blog oldalakról, azonban egy-egy blogon való megjelenés hatékony indikátora lehet vállalkozásunk népszerűsítésének.

üzleti stílus | 2013.02.24.

Fiatalok vállalkozóvá válása

A foglalkoztatási problémák tartós megoldásához a vállalkozókon keresztül vezet az út. Ennek tudatában indul az a támogatási konstrukció, amely fiatalok vállalkozóvá válását segíti.

üzleti stílus | 2012.12.19.

Atipikus foglalkoztatás

A rugalmas foglalkoztatás helyzetét vizsgálta a Munka Kisgyermekkel program legújabb kutatása. Magyarországon egyfajta idegenkedés tapasztalható.

üzleti stílus | 2012.12.08.

Népszerűbbek a plázák

A vásárlók többsége szerint a bevásárlóközpontokban jobban érvényesülnek fogyasztói jogaik, mint az egyéni üzletekben. 80%-uk szívesebben vásárol plázákban.

üzleti stílus | 2012.11.05.

Hogyan mondja el történetét a médiának

Megjelenés a médiában segít a márka erősítésében és pozitív hatással van a partneri jelentkezésekre és üzletének növekedésére is. Tippek, hogy hogyan közelítsünk a médiához.

üzleti stílus | 2012.10.24.

Milyen termékekről informálódunk leginkább a neten?

A Nielsen felmérése szerint leginkább a szórakoztató elektronika, a háztartási gépek, és az utazások esetében bízzuk vásárlási hajlandóságunkat a világhálón szerzett információinkra.

üzleti stílus | 2012.09.08.

Kik járnak a plázába?

A GfK Hungária évek óta vizsgálja egyes hazai bevásárlóközpontok látogatói körét, mely alapján kiderült, hogy minden harmadik vásárló pénzköltés nélkül nézelődik.

üzleti stílus | 2012.09.01.

Visszaszorul az internetes vásárlás?

A két évvel ezelőtt mért 66%-al szemben, idén a fogyasztóknak mindössze 54%-a tervez online vásárolni terméket vagy szolgáltatást az elkövetkezendő fél évben.

üzleti stílus | 2012.08.04.

Hasznos tanácsok egy állásinterjú levezényléséhez

A megfelelő alkalmazott kiválasztása nem egyszerű feladat. Az állásinterjú úgy hatékony, ha nem csak a jelentkező, hanem a munkaadó is megfelelően felkészült a találkozóra.

üzleti stílus | 2012.07.21.

Ismerjük meg a konkurenciát

Ahhoz hogy sikeres legyen vállalkozásunk, muszáj meghatároznunk riválisainkat, és felvenni velük a versenyt.

üzleti stílus | 2012.07.14.

Mit kezdjünk a tinikkel?

Mik azok a legfontosabb tényezők, amelyekre figyelnünk kell fiatalabb ügyfeleink kiszolgálásánál.

1
3