üzleti stílus
Munkabarát család és családbarát munka
A Munka Kisgyermekkel program végéhez közeledve, egy interaktív találkozón összegzik az elmúlt két év eredményeit és adják át a tapasztalatokat.
Többet olcsóbban, 2 az 1 áráért
A marketing szlogeneket és akciókat a végtelenségig lehet kombinálni. Némelyikük mindig működik.
Fiatal vállalkozók támogatása
A fiatalok vállalkozóvá válását 6,9 milliárd forintos forrás segíti, cél a magyar fiatalok foglalkoztatási lehetőségeinek szélesítése. Már lehet pályázni.
Fontos a szín
A weboldalak színei és logói sokat elárulnak egy cégről és annak termékeiről, szolgáltatásairól. Nézze meg, milyen jelentéssel bírnak bizonyos színek a vásárlók számára.
Megéri a fenntartható működés
A hazai üzleti szektor leginkább a környezetvédelemre fókuszál a fenntarthatóság hét kiemelt aspektusa közül. Az átláthatóság biztosítására jut a legkisebb figyelem.
Még gyerekcipőben
Az atipikus foglalkoztatás elterjedése még az elején jár Magyarországon. Sok valótlan félelem és helytelen felvetés él a köztudatban.
Tettre kész fiatalok
Idén is lesz Fiatal Vállalkozók Hete. November 18-24. között Budapesten és 11 vidéki városban tárják a fiatalok elé a hazai és nemzetközi vállalkozási lehetőségeket.
Az értékváltás szükségessége
Negyedik alkalommal kerül megrendezésre a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója, a Magyar Fenntarthatósági Csúcs.
Atipikus jó gyakorlat
Nagy sikerrel zajlott le a Munka kisgyermekkel (MuKi) program második atipikus állásbörzéje és vitaindító kérdezz-felelekje.
A hónap végéig nevezhet honlapjával
"Az Év Honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.
Etikus cégek Magyarországon
Az Üzleti Etikai Díj immár 14. éve tölt be kiemelkedő szerepet az üzleti életben etikusan működő cégek elismerésében. Péntekig lehet jelentkezni.
Növekvő érdeklődés
Nagy sikerrel zajlott le a Munka kisgyermekkel (MuKi) program második szakmai kerekasztala és állásbörzéje 2013. április 23-án.
Hogyan keltsük fel a bloggerek figyelmét?
Sokszor megfeledkezünk a szakmai blog oldalakról, azonban egy-egy blogon való megjelenés hatékony indikátora lehet vállalkozásunk népszerűsítésének.
Fiatalok vállalkozóvá válása
A foglalkoztatási problémák tartós megoldásához a vállalkozókon keresztül vezet az út. Ennek tudatában indul az a támogatási konstrukció, amely fiatalok vállalkozóvá válását segíti.
Atipikus foglalkoztatás
A rugalmas foglalkoztatás helyzetét vizsgálta a Munka Kisgyermekkel program legújabb kutatása. Magyarországon egyfajta idegenkedés tapasztalható.
Népszerűbbek a plázák
A vásárlók többsége szerint a bevásárlóközpontokban jobban érvényesülnek fogyasztói jogaik, mint az egyéni üzletekben. 80%-uk szívesebben vásárol plázákban.
Hogyan mondja el történetét a médiának
Megjelenés a médiában segít a márka erősítésében és pozitív hatással van a partneri jelentkezésekre és üzletének növekedésére is. Tippek, hogy hogyan közelítsünk a médiához.
Milyen termékekről informálódunk leginkább a neten?
A Nielsen felmérése szerint leginkább a szórakoztató elektronika, a háztartási gépek, és az utazások esetében bízzuk vásárlási hajlandóságunkat a világhálón szerzett információinkra.
Kik járnak a plázába?
A GfK Hungária évek óta vizsgálja egyes hazai bevásárlóközpontok látogatói körét, mely alapján kiderült, hogy minden harmadik vásárló pénzköltés nélkül nézelődik.
Visszaszorul az internetes vásárlás?
A két évvel ezelőtt mért 66%-al szemben, idén a fogyasztóknak mindössze 54%-a tervez online vásárolni terméket vagy szolgáltatást az elkövetkezendő fél évben.