A színeknek hatásuk van az emberek benyomásaira, érzéseire – helyes alkalmazásuk pedig pozitív és ösztönző hatással van az oldalon szörföző látogatókra. A márkák által használt legfontosabb színek a piros, sárga, kék, valamint a fekete és fehér különböző kombinációi.
Piros: a figyelem felkeltése. A piros szimbolizálja a szenvedélyt, energiát, ragyogást, gyors kommunikációt és cselekvés-készséget.
Narancssárga: többféle érzéseket is kelthet alkalmazásától függően, mint például spontaneitást és a gyors döntéshozatal benyomását vagy életerő, spontaneitás és erős önértékelés kombinációját. Ezt a színt a web áruházak gyakran használják a vásárlás, fizetés opciókhoz.
Sárga: pozitív energiát, frissességet és kreativitást közvetít. A weboldalon a sárga részek magukra vonják a figyelmet, de nem hat automatikusan pozitívan az értékesítésre. A sárga színt ugyanis gyakran társítják az átveréssel és szándékossággal is.
Jól működik pszichológus és tanácsadó cégek oldalain, ez a kedvenc színe azoknak az embereknek, akik jó tanácsadók, képesek meghallgatni és segíteni.
Zöld: a jólét és presztízs szimbóluma. Kihangsúlyozza a gazdagodás, növekedés utáni vágyat és a lehetőségek maximális kihasználását. A szépségszalonok vagy például bio-boltok weboldalain szintén előszeretettel használják, ugyanis egy erős kapcsolatot sejtet a természettel és egy egészséges életvitellel.
Kék: gyakran használt szín bankok és biztosítók weboldalain. Bizalmat kelt, felelősséget, megbízhatóságot és biztos működést jelent. Remekül működik azoknál a web áruházaknál is, ahol a vásárlók nem tekinthetik meg és vehetik át a megrendelt terméket egy üzletben, csak interneten keresztül tudnak vásárolni.
Szürke: semleges szín, amit ha egy másik színnel kombinálunk, egy kontrasztos hátteret ad. Az elegancia, profizmus és magas minőség szimbóluma. Jól működik a felsőkategóriás, luxus termékeket árusító web áruházak oldalain.
Fekete: egyrészt „időtlenséget” és nagy tapasztalatot jelent, sokat használják kifinomult, szokatlan termékek vagy szolgáltatások promóciójához. Másrészt viszont, a feketét sokan az érzelemmentesség színének tartják, egy erős akaratot, de távolságot is szimbolizálva, ezért a weboldalak takarékosan, csak keveset használják.
-AWH-
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...