Pizza Hut

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Pizza Hut, a világ legismertebb pizza brandje tovább folytatja terjeszkedését és ehhez olyan franchise partnereket keres, akikben meg van a szenvedély és az elhivatottság, hogy egy sikersztori részei legyenek.
Az első Pizza Hut éttermet 1958-ban két testvér, Dan és Frank Carney nyittota meg, az Egyesült Államokbeli Wichita városában, Kansas államban. Ketten csupán 600 dollár tőkével indultak, melyet szüleiktől kértek kölcsön.
Tíz évvel később már 310 étterme üzemelt a hálózatnak és több, mint egy millió vendéget szolgáltak ki minden évben. Ma a Pizza Hut egy a világ öt legértékesebb brand-je közül- Jelenleg több, mint 20.000 egységgel rendelkezik több, mint 100 országban.
A brand számos terméke nagy népszerűségnek örvend, így például a serpenyős pizza sütés vagy éppen a sajttal töltött szélek. A siker kulcsa a termékek magas minősége, melyeket a Pizza Hut esetében a frissesség és az első osztályú alapanyagok tesznek ki. Az étteremlánc három értékesítési csatornán keresztül jut el a vendégekhez: hagyományos éttermekben, Express kiszolgáláson vagy házhozszállításon keresztül.
A Pizza Hut kiemelkedő pozícióban van a szektoron belül, melyet a technológiai fejlesztéseknek, a digitalizációnak, kedvező finanszírozási struktúráknak és partnerek részére nyújtott teljeskörű központi támogatásnak köszönhet.
A brand külön finanszírozási csomagokat biztosít a belépő partnerek számára, akik akár 16.000.000 forintos támogatásban részesülhetnek. Használd ki a lehetőséget és légy részese egy dinamikusan növekvő, sikeres csapatnak!
saját egységek
Több, mint 20,000 egység világszerte
26 egység Magyarországon
franchise egységek
130 országban
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Részletes lokáció elemzés egészen az utcaszintig, hogy megtaláld a legjobb üzlethelyiséget
- Tanácsadás a bérleti szerződések tárgyalásakor
- Hozzáférés az AmRest beszerzési hálózatához, mely kedvező feltételeket kínál a partnerek számára
- Átfogó képzés a partner és a csapat számára
- Belsőépítészeti tervek és arculati elemek (kulcsrakész csomagban)
- Integráció az online rendelési, fizetési és házhozszállítási rendszerben
- HR tervezés és menedzsment eszközök
- AmRest keretszerződés, mely kedvező feltételeket nyújt
- Pénzügyi és üzleti tervezési eszközök, amelyek bármikor teljes áttekintést nyújtanak a vállalkozásról
- A marketinget a franchise központ végzi annak érdekében, hogy biztosítsa a márka professzionális megjelenését és csökkentse a partnerek feladatait
- Teljes integráció az AmRest központi tudásbázisával és online eszközeivel
- Személyreszóló támogatás a franchise központ részéről
becsült teljes befektetés
45 millió forint
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Vendéglátói szektorban vállalkozói tapasztalat
- Vállalkozói gondolkodásmód
- Erős helyi kapcsolatrendszer
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Miklos Kozak
franchisepizzahut@amrest.eu
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
A közismert pizzéria-lánc tovább terjeszkedne hazánkban.

A Subway sokáig első helyen állt a franchise rendszerek listáján, ha a hálózat méretét nézzük.
A szokásos Starbucks arculat, és a kínai látványvilág találkozása.
Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Miért ritkák a hosszú menük, és mire vágyik a vendég, avagy a Five Guys sikerének a titka.
A szokásokhoz híven összegyűjtöttük idén év végén is, hogy milyen innovációkra lehet számítani jövőre.

Megugrott az érdeklődés az utóbbi években az egészségközpontú éttermek és gasztro-koncepciók után.
A kiszállításra specializálódott vendéglátóhelyek egyet léptek előre, majd kettőt hátra.
Hogyan válik egy hálózat piacvezetővé, és miért ragad be a csúcson?
A KFC egy volt alkalmazottja, majd később konkurens hálózat alapítója, a Wendy's ötletgazdája fejéből pattant ki a ma közismert csirkés kosár.
Tovább nő a hálózatok száma, amelyek végleg ott hagyják az orosz piacot.
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.