Pizza Hut

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Pizza Hut, a világ legismertebb pizza brandje tovább folytatja terjeszkedését és ehhez olyan franchise partnereket keres, akikben meg van a szenvedély és az elhivatottság, hogy egy sikersztori részei legyenek.
Az első Pizza Hut éttermet 1958-ban két testvér, Dan és Frank Carney nyittota meg, az Egyesült Államokbeli Wichita városában, Kansas államban. Ketten csupán 600 dollár tőkével indultak, melyet szüleiktől kértek kölcsön.
Tíz évvel később már 310 étterme üzemelt a hálózatnak és több, mint egy millió vendéget szolgáltak ki minden évben. Ma a Pizza Hut egy a világ öt legértékesebb brand-je közül- Jelenleg több, mint 20.000 egységgel rendelkezik több, mint 100 országban.
A brand számos terméke nagy népszerűségnek örvend, így például a serpenyős pizza sütés vagy éppen a sajttal töltött szélek. A siker kulcsa a termékek magas minősége, melyeket a Pizza Hut esetében a frissesség és az első osztályú alapanyagok tesznek ki. Az étteremlánc három értékesítési csatornán keresztül jut el a vendégekhez: hagyományos éttermekben, Express kiszolgáláson vagy házhozszállításon keresztül.
A Pizza Hut kiemelkedő pozícióban van a szektoron belül, melyet a technológiai fejlesztéseknek, a digitalizációnak, kedvező finanszírozási struktúráknak és partnerek részére nyújtott teljeskörű központi támogatásnak köszönhet.
saját egységek
26 - 2023. április 1-jén
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Részletes lokáció elemzés egészen az utcaszintig, hogy megtaláld a legjobb üzlethelyiséget
- Hozzáférés az AmRest beszerzési hálózatához, mely kedvező feltételeket kínál a partnerek számára
- Átfogó képzés a partner és a csapat számára
- Belsőépítészeti tervek és arculati elemek
- Integráció az online rendelési, fizetési és házhozszállítási rendszerben
- HR tervezés és menedzsment eszközök
- Pénzügyi és üzleti tervezési eszközök, amelyek bármikor teljes áttekintést nyújtanak a vállalkozásról
- A marketinget a franchise központ végzi annak érdekében, hogy biztosítsa a márka professzionális megjelenését és csökkentse a partnerek feladatait
- Teljes integráció az AmRest központi tudásbázisával és online eszközeivel
- Személyreszóló támogatás a franchise központ részéről
becsült teljes befektetés
70 millió forint
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Vendéglátói szektorban vállalkozói tapasztalat
- Vállalkozói gondolkodásmód
- Erős helyi kapcsolatrendszer
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Miklos Kozak
franchisepizzahut@amrest.eu
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
A közismert pizzéria-lánc tovább terjeszkedne hazánkban.

Nehéz összeboronálni a tradicionális vállalkozásokat a modern vállalkozói környezettel. Egy grúz pékség mégis megpróbálkozott vele.
A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.

A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
MrBeast franchise kísérletei új kaput nyitottak az influencer-vállalkozások világában, most viszont úgy tűnik még sem járt teljesen sikerrel a próbálkozás.
Az Egyesült Államokban az éttermi hálózatok jelentős része elkezdett koncentrálódni néhány nagy piaci szereplő kezében. Ez a folyamat most még tovább haladt, hiszen a Subway is felvásárlásra került.
A franchise hálózatok egyre jelentősebb számban a mesterséges intelligenciára és algoritmusokra bízzák a felhalmozott felhasználói adatokat, hogy további versenyelőnyökre tegyenek szert.
Februárban reppent fel a hír, hogy értékesítik a Subway szendvicsező franchise hálózatát potom 5-10 milliárd dollárért, ez azóta sem történt meg de a hálózat közben folytatja terjeszkedését.
Hazánkban talán nincsen akkora kultúrája a lyukas péksüteményeknek, mint mondjuk Amerikában, de ettől még bőven van pénzügyi potenciál ezekben vállalkozásokban.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.