Pizza Hut
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Pizza Hut, a világ legismertebb pizza brandje tovább folytatja terjeszkedését és ehhez olyan franchise partnereket keres, akikben meg van a szenvedély és az elhivatottság, hogy egy sikersztori részei legyenek.
Az első Pizza Hut éttermet 1958-ban két testvér, Dan és Frank Carney nyittota meg, az Egyesült Államokbeli Wichita városában, Kansas államban. Ketten csupán 600 dollár tőkével indultak, melyet szüleiktől kértek kölcsön.
Tíz évvel később már 310 étterme üzemelt a hálózatnak és több, mint egy millió vendéget szolgáltak ki minden évben. Ma a Pizza Hut egy a világ öt legértékesebb brand-je közül- Jelenleg több, mint 20.000 egységgel rendelkezik több, mint 100 országban.
A brand számos terméke nagy népszerűségnek örvend, így például a serpenyős pizza sütés vagy éppen a sajttal töltött szélek. A siker kulcsa a termékek magas minősége, melyeket a Pizza Hut esetében a frissesség és az első osztályú alapanyagok tesznek ki. Az étteremlánc három értékesítési csatornán keresztül jut el a vendégekhez: hagyományos éttermekben, Express kiszolgáláson vagy házhozszállításon keresztül.
A Pizza Hut kiemelkedő pozícióban van a szektoron belül, melyet a technológiai fejlesztéseknek, a digitalizációnak, kedvező finanszírozási struktúráknak és partnerek részére nyújtott teljeskörű központi támogatásnak köszönhet.
saját egységek
26 - 2023. április 1-jén
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Részletes lokáció elemzés egészen az utcaszintig, hogy megtaláld a legjobb üzlethelyiséget
- Hozzáférés az AmRest beszerzési hálózatához, mely kedvező feltételeket kínál a partnerek számára
- Átfogó képzés a partner és a csapat számára
- Belsőépítészeti tervek és arculati elemek
- Integráció az online rendelési, fizetési és házhozszállítási rendszerben
- HR tervezés és menedzsment eszközök
- Pénzügyi és üzleti tervezési eszközök, amelyek bármikor teljes áttekintést nyújtanak a vállalkozásról
- A marketinget a franchise központ végzi annak érdekében, hogy biztosítsa a márka professzionális megjelenését és csökkentse a partnerek feladatait
- Teljes integráció az AmRest központi tudásbázisával és online eszközeivel
- Személyreszóló támogatás a franchise központ részéről
becsült teljes befektetés
70 millió forint
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Vendéglátói szektorban vállalkozói tapasztalat
- Vállalkozói gondolkodásmód
- Erős helyi kapcsolatrendszer
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Miklos Kozak
franchisepizzahut@amrest.eu
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
A közismert pizzéria-lánc tovább terjeszkedne hazánkban.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.