Pizza Hut

Információ a franchise hálózatról

a franchise rendszer bemutatása

A Pizza Hut, a világ legismertebb pizza brandje tovább folytatja terjeszkedését és ehhez olyan franchise partnereket keres, akikben meg van a szenvedély és az elhivatottság, hogy egy sikersztori részei legyenek.

Az első Pizza Hut éttermet 1958-ban két testvér, Dan és Frank Carney nyittota meg, az Egyesült Államokbeli Wichita városában, Kansas államban. Ketten csupán 600 dollár tőkével indultak, melyet szüleiktől kértek kölcsön.

Tíz évvel később már 310 étterme üzemelt a hálózatnak és több, mint egy millió vendéget szolgáltak ki minden évben. Ma a Pizza Hut egy a világ öt legértékesebb brand-je közül- Jelenleg több, mint 20.000 egységgel rendelkezik több, mint 100 országban.

A brand számos terméke nagy népszerűségnek örvend, így például a serpenyős pizza sütés vagy éppen a sajttal töltött szélek. A siker kulcsa a termékek magas minősége, melyeket a Pizza Hut esetében a frissesség és az első osztályú alapanyagok tesznek ki. Az étteremlánc három értékesítési csatornán keresztül jut el a vendégekhez: hagyományos éttermekben, Express kiszolgáláson vagy házhozszállításon keresztül.

A Pizza Hut kiemelkedő pozícióban van a szektoron belül, melyet a technológiai fejlesztéseknek, a digitalizációnak, kedvező finanszírozási struktúráknak és partnerek részére nyújtott teljeskörű központi támogatásnak köszönhet.

saját egységek

26 - 2023. április 1-jén

kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek

támogatás a franchise partnereknek

  • Részletes lokáció elemzés egészen az utcaszintig, hogy megtaláld a legjobb üzlethelyiséget
  • Hozzáférés az AmRest beszerzési hálózatához, mely kedvező feltételeket kínál a partnerek számára
  • Átfogó képzés a partner és a csapat számára
  • Belsőépítészeti tervek és arculati elemek
  • Integráció az online rendelési, fizetési és házhozszállítási rendszerben
  • HR tervezés és menedzsment eszközök
  • Pénzügyi és üzleti tervezési eszközök, amelyek bármikor teljes áttekintést nyújtanak a vállalkozásról
  • A marketinget a franchise központ végzi annak érdekében, hogy biztosítsa a márka professzionális megjelenését és csökkentse a partnerek feladatait
  • Teljes integráció az AmRest központi tudásbázisával és online eszközeivel
  • Személyreszóló támogatás a franchise központ részéről

becsült teljes befektetés

70 millió forint


alapvető elvárások a partnerekkel szemben

  • Vendéglátói szektorban vállalkozói tapasztalat
  • Vállalkozói gondolkodásmód
  • Erős helyi kapcsolatrendszer

információ a franchise átadóról

Amrest Franchise Sp. z o.o.

ul. Powstańców Śląskich 15-17, 53-332 Wrocław

franchise.pizzahut.hu

kapcsolattartó személy az érdeklődőknek

Miklos Kozak

franchisepizzahut@amrest.eu

 

tudjon meg többet

Amennyiben további információt szeretne kapni a franchise ajánlatról, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.

Üzenet
Teljes név *
Város *
Telefon *
E-mail *

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

legolvasottabb

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

Profil váltás a Starbucks-ban /2024.04.26.

A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.