La Donuteria

Információ a franchise hálózatról

a franchise rendszer bemutatása

A népszerűség legegyszerűbb módja: osztd meg egy doboz fánkot barátaiddal.

A fánk a világ legkelendőbb desszertje. Évente több mint 10 milliárd darab fánkot fogyasztanak el csak az Egyesült Államokban. Ennek a Hollandiából származó sütinek gazdag története van, és rajongói körük egyre növekszik világszerte.

A La Donuteria becsületes, házi, kézműves, exkluzív fánkokat hoz Magyarországra!

Mindig friss, mindig illatos és ellenállhatatlanul finom. Ínyenc fánkjainkat minden reggel szeretettel készítjük, a különleges titkos receptünk alapján, mint az egyik elsők közt Európában.

Koncepciónk, amelyet az Egyesült Királyságban fejlesztettünk ki, három év alatt második legnagyobb kézműves fánkhálózatává vált az EU-ban. Jelenleg további fánkozókat nyitunk Bécsben, Innsbruckban, Prágában, Budapesten és Münchenben és ezúttal legnagyobb kézműves fánkozó hálózat leszünk Európában. További franchise- együttműködési jelöltek jelenleg Németországból, Hollandiából, Dániából, Norvégiából, Dubajbol, Ománbol, Szingapúrbol és az Egyesült Államokból jelentkeztek nekünk.

Büszkék vagyunk sikereinkre:

  • A közép-kelet-európai térség egyik vezető street- food koncepciójává váltunk
  • Több mint 500 000 elégedett ügyfél
  • Több mint 30.000 közösségi hálózat követője
  • Az EY (Ernst & Young) Év Vállalkozója 2018 döntőse
  • A Tripadvisor kiválósági tanúsítványa (Certificate of Excellence)
  • Londonban elismerést kaptunk, mellyel bekerültünk a donut shop koncepciónkkal a TOP 10-be világviszonylatban

… de a legnagyobb örömünket abban látjuk, hogy rengetek pozitív visszajelzést kapunk a vásárlóktól a szociális hálózatokon. Magasan értékelnek minket, 5 pontból 4,9-et kaptunk és köszönik a finomságokat melyeket nálunk vásároltak.

Sikerünk a legmagasabb minőségen alapul, amely eredeti és innovatív koncepciót hoz Európába- egész rendszerünket, valamint titkos receptjeinket több mint egy éve Londonban nemzetközi csapat készítette és hangolta össze. Kipróbáltuk több mint 100 különféle receptet, amíg 100% -ban elégedettek nem voltunk. Nem az amerikai fánk ízét vettük át, hanem lokalizáltuk ezeket, és az ízeket az európaiakhoz igazítottuk. Az elmúlt évben nagy és jelentős fánkboltokat meglátogattunk világszerte – London-ban, Sydney-ben, New York-ban, Miami-ban, Hongkong-ban, és velük szemben objektív összehasonlításban kivételes a minőségünk. Azt mondhatjuk, hogy a minőség és az íz szempontjából legjobbak vagyunk Európában.

Ezért, még ha a más fánkbolt is található a városban, az emberek nagyon kellemesen lepődnek meg az általunk hozott ízek és minőség nagy különbsége miatt. Ezt a turisták visszajelzésében is láthatjuk - például az amerikai és az Egyesült Királyság-beli ügyfeleink, amelyeknek a fánk életük része gyerek koruk óta, azt mondják és írják nekünk, hogy a mi fánkjaink voltak a legjobbak, amit valaha ettek.

Nálunk NEM TALÁLHATÓK a félkész termékek, ízhelyettesítők, élelmiszer-kémia, gépi gyártás, a pékségben rendelésre készített fánk, fagyasztott félkész termékek vagy hasonlók nálunk - ezért kivételesek az ízek! Saját karamellát készítünk, málnamázunk valóban málnából készül, amelyet Németországból importálunk. Saját töltelékeket és finom krémeket készítjük, kizárólag belga csokoládét és Madagaszkár vaníliát használjuk a fánkjainkban és a mázainkban.

Nagyon fontos üzleteink jelleges kialakítása is, ezért figyelemkelő “Provance” stílusban van berendezve, amely természetesen vonzó az ügyfelek számára, és lehetővé teszi számunkra, hogy ilyen vonzóan mutatkozzunk be a közösségi hálózatokon. Ezért is lettünk LOVEBRAND!

Állandó fánk kínálatunkat tökéletesen kiegészítik a heti (Weekly special) és a havi (Love at first Bite) különlegességeink, amelyek mindig új és új ügyfeleket vonzanak hozzánk. A legtöbb fánkunk VEGÁN, amely jelenleg az egyik leggyorsabban növekvő életmód. A kávérajongókra is gondoltunk, mert frissen pörkölt kávét (Speciality Coffee) készítünk Európa egyik legjobb pörkölőjéből. Az ajánlatunkat finom házi készítésű limonádék, vonzó italok egészítik ki, amelyeket közvetlenül az USA-ból, Mexikóból, Thaiföldről importálnak nekünk, valamint ízletes borokat, Rosé-t és Prosecco-t is kínálunk.

Tehát egy ilyen kész koncepciót hozunk Magyarországra, amelyen egy nemzetközi szakemberek csoportja dolgozott 3 évig, napi 12 órában, heti 7 napon. Detailisták vagyunk, és a koncepció minden részletét 100-szor behangoltuk, legyen az a művelet, a csomagolás, a receptek vagy a minden napi folyamatok, úgy, hogy minden együtt megkapja a legendás tökéletes hangulatot.

A nagy előnye a működési egyszerűség, amely nem igényel magasan képzett embereket, mivel a munkaerő hiánya jelenleg az egyik legnagyobb probléma egy vállalkozásnál. Az egész koncepció tökéletesen működhet ügyes diákokkal, ami növeli a rugalmasságot és optimalizálja a költségeket. A terület nagysága 40-70 m2-ig elegendő számunkra, ami csökkenti a bérleti költségeket. Ugyanakkor alapanyagok nagyobb részét is biztosítjuk franchise ágazatunk számára, ami jelentősen csökkenti a franchise partnereink gondjait és beszerzési árait.

Első pillantásra könnyűnek tűnik például a saját kávézó megnyitása, de a tapasztalattal rendelkezők azt mondják, hogy a gasztronómia az egyik legnehezebb üzleti szegmens. A legtöbb új koncepció nem marad fenn az első 1-2 évben. A világ statisztikái szerint az új vállalatok akár 80% -a csődbe megy. Nálunk nem lesz egyedül az üzleti életben, hanem engedélyt és know-how-t kap egy meglévő kihangolt és sikeres rendszerhez. A franchise licenció mentesíti Önt sok kezdeti megbotlásoktól, kudarcoktól, aggodalmaktól, a know-how hiányától, drága hibáktól és a zsákutcáktól való visszatérésektől, amelyek sok időt és pénzt igényelnek.

A tipikus franchise licenció iránt érdeklődő partnereink nagyobb társaságok alkalmazottai vagy vezetői, akik már nem akarnak 9–17-ig dolgozni, de inkább saját vállalkozást akarnak indítani, de nem találták meg a megfelelő ötletet. Nagy érdeklődést tapasztalunk a 30 év alatti fiatalok körében is, akik inkább a saját vállalkozásukat, a függetlenségüket, a főnöki képességüket, az elején a saját maguk számára, és nem mások számára dolgoznak, és a munkaviszony megkezdése helyett inkább vállalkoznának és azt csinálnak, amit szeretnek. Bónuszként felépítheti saját vállalkozását, amelynek értéke fokozatosan növekszik.

Most azt akarjuk, hogy mások ismételjék meg az általunk elért sikert, felajánlva számukra a lehetőséget, hogy saját vállalkozást építsenek ki, és elő segítsünk az életben történő előre lepésben. Sok embernek az az álma, hogy saját szép és stílusos kávézóját vagy cukrászdáját működtesse, és mi nagyon örülünk, hogy segíthetünk nekik álmuk megvalósításában.

Legjobb munkánk van a világon, mert boldoggá tesszük az embereket.

A LA DONUTERIA® a Sweet & Delicious, s.r.o. bejegyzett nemzetközi védjegye.

saját egységek

  • 1 egység Szlovákiában, illetve 2 food-truck

franchise egységek

  • 8 egység Szlovákiában, további 7 pedig kialakítás alatt;
  • 2 egység Csehországban, további 6 pedig kialakítás alatt;
  • 3 egység Magyarországon, további 3 pedig kialakítás alatt;
  • 2 egység Ausztriában, további 1 pedig kialakítás alatt;
  • 1 egység Németországban, további 2 pedig kialakítás alatt;
  • 1 egység Dániában;
  • további egységek vannak kialakítás alatt: Hollandiában, Görögországban, Cipruson, Kanadában, az Egyesült Államokban, illetve Szingapúrban.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek

támogatás a franchise partnereknek

  • Eredeti koncepció, amely „Menő”
  • Legyen az első a piacon
  • Hely az önmegvalósításhoz a saját vállalkozásában egy hiteles partnerrel
  • Segítünk Önnek kiválasztani a megfelelő helyet a fánk üzletéhez
  • Tanácsot adunk Önnek, hogy mire kell vigyázni, és megvédjük Önt a hátrányos bérleti szerződés megkötésétől
  • Az Ön rendelkezésére bocsátjuk a szükséges know-how-t az összes szükséges hivatalos engedély kezeléséhez
  • Eljuttatjuk Önnek a Tervezési és Üzemeltetési Kézikönyvet, és tanácsot adunk Önnek arról, hogy hol és hogyan kell megvásárolni a berendezést
  • Logisztikát és nyersanyag-, csomagoló- és marketing anyagokat szállítunk
  • Mi kiképezzük Önt sütéshez és értékesítéshez, és továbbadjuk a know-how-t
  • Mi biztosítjuk az Üzemeltetési Kézikönyvet, valamint know-how-t, támogatást és egy sikeres üzemeltetés-menedzsment jól megalapozott rendszerét biztosítjuk
  • Együtt kezdjük el az értékesítést, és tanácsot adunk Önnek arra, hogyan csinálja legjobban
  • Segítünk a helyi marketing felépítésében
  • Folyamatos támogatás és tanácsadás az licenció érvényességi ideje alatt
  • Vezérlőrendszer felállítása a La Donuteria franchise koncepció sikeres működéséhez
  • Központi marketing és márka támogatás
  • LOVEBRAND, a sikeres márka erős neve, ügyfeleink pozitív visszajelzéssel
  • Több mint 30.000 „követő” a szociális hálózatokon
  • Hangsúly a kínálat folyamatos fejlesztésén és bővítésén
  • Az Egyesült Királyságból és az Egyesült Államokból származó hosszú távú gasztronómiai tapasztalataink
  • Win - Win - Win = rendszerünk minden fél számára előnyös

becsült teljes befektetés

  • Méltányosság - franchise díjat csak akkor fizet, ha pénzt keres
  • Viszonylag alacsony teljes beruházás, összehasonlítva más vendéglátó-franchise koncepciókkal, mindössze 6.400.000- 11.600.000 HUF, amely mindent tartalmaz, amire szüksége lesz – dizájn tervezés és üzletbútorokat, konyhai felszereléseket, franchise belépési díjat és alapanyagokat első hónapra
  • Nagyon érdekes jövedelmezőség, amely általában kisebb városokban havonta 1.000.000–1.600.000 HUF, nagyobb városokban havi 1.600.000–3.300.000 HUF.
  • Nagyon gyors megtérülés (ROI)
  • Nyereség általában az első hónaptól kezdve - eddig az összes fánküzlet nyitás után az első napok óta jövedelmező volt, tehát nem kell hónapokat várni a nyereség elérésére.
  • Lehetőség további értékesítés növekedésére az extra értékesítés üzleti ügyfeleknek, részt venni a street food fesztiválokon, zenei és sporteseményeken, cattering, esküvő és rendezvényszervező ügynökségekkel való együttműködés, ...

alapvető elvárások a partnerekkel szemben

 

  • A La Donuteria filozófiának és vízió megosztása
  • Elkötelezettség a hosszú távú üzleti kapcsolat iránt
  • Szenvedély az édesség iránt, minőségért és kiváló ügyfélszolgálatért
  • Kezdeményezés, vállalkozói szellem és az ügyfélre való összpontosítás
  • Rendelkezzen alaptőkével, illetve hitelfelvevési lehetőséggel
  • Aktívan hozzá állni vállalkozáshoz, valamint a mindennapi tennivalókkal törődni
  • Helyi marketing megvalósítása
  • Szándékában álljon, hogy azonosuljon azokkal a gyakorlatokkal és szabványokkal, amelyeket a La Donuteria hálózat alkalmaz a termékek és szolgáltatások minőségük megőrzéséhez
  • Képesség vezetni és motiválni a saját csapatát a siker felé vezető úton

 


információ a franchise átadóról

Sweet & Delicious, s. r. o.

841 05 Pozsony, Majerníkova út 17.

+36 70 212 5067

martin.sulak@ladonuteria.eu

kapcsolattartó személy az érdeklődőknek

Martin Šulák (a kommunikáció nyelve magyar)

tudjon meg többet

Amennyiben további információt szeretne kapni a franchise ajánlatról, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, ami közvetlenül a franchise hálózat számára kerül elküldésre.

Üzenet
Teljes név *
Város *
Telefon *
E-mail *

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

legolvasottabb

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.