Amerika elsőszámú családi étteremlánca

A Denny’s étteremlánc 1953-ban jött létre Dél-Karolina államban, majd egy évtizeddel később megnyitotta első franchise éttermét. Először 1967-ben értékesített nemzetközi licencet a hálózat, napjainkban pedig közel 2200 éttermet számlál világszerte, melyek közül már több mint 500 az Egyesült Államokon kívül található. Ezzel a Denny’s a világ legnagyobb családi étteremlánca, a tőzsdén jegyzett franchise hálózat egységei több mint 30 millió vendéget szolgálnak ki havonta. Több mint 60 éves múltja ellenére, a Denny’s az utóbbi években gyorsította fel igazán nemzetközi terjeszkedését, csak a 2009 és 2014 közötti öt éves időszakban 27,3 százalékkal növelte éttermei számát az Egyesült Államokon kívül. Ezt a dinamikus növekedést kívánja fenntartani a vállalat a jövőben is – többek közt új piacok meghódításával. Magyarországon egy Area Licence átvevőre támaszkodva jelenne meg a márka.
A Denny’s olyan mester franchise (Areaa Licence) átvevőt keres egy marketing orientált, az éttermi vendéglátás vagy kapcsolódó ágazatban tapasztalt partner személyében, aki bevezetné az amerikai márkát a magyar piacra, és vállalja legalább 5 étterem megnyitását 5 év alatt. Bár a Denny’s franchise rendszerében többféle üzletformátum is elérhető (70-800 négyzetméterig), így csak becslések elérhetők, de a franchise partnernek nagyjából 5 millió dollárral kell rendelkeznie a projekt megvalósításához. A franchise együttműködéshez kapcsolódó további díjak a havi royalty, ami a forgalom 5,25 százalékát teszi ki, valamint az értékesítés 3,75 százalékát kötelezően marketing- és reklámtevékenységre kell fordítani. A teljes befektetés – a tapasztalatok alapján – nagyjából 2 év alatt térül meg.
Mindezért cserébe a Denny’s átadja a több mint 60 éves know-how-t és részletesen kidolgozott fejlesztési folyamatokat. A vállalat az éttermek belső tervezése és kialakítása mellett segít a megfelelő helyszínek kiválasztásában, a piacra szabott marketingterv elkészítésében, valamint teljes körű oktatást biztosít. Ezutóbbira első ízben a vállalat székhelyén kerül sor egy 8-12 hetes képzés formájában a franchise partner, valamint a menedzsment legalább három tagja számára. Az étteremnyitások megfelelő levezénylése érdekében a franchise központ képviselői Magyarországra utaznak, és segítenek az utolsó simítások elvégzésében. A franchise partner az indulás után sem marad magára, online bármikor hozzáférhető oktató- és (folyamatosan frissített) marketing anyagok, központi operatív támogatás, minőségellenőrzési rendszerek és franchise partneri találkozók segítik a mindennapos működésben és fejlesztésben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.