Több évtizedes tapasztalatra építve
A Schärf Coffeeshop Company GmbH társaság a Schärf Group nemzetközi vállalat része, amely több mint hatvan éve van jelen a kávé üzletben. Maga a Coffeeshop Company márka 1999-ben jött létre a kávéfeldolgozás sokéves tapasztalatára, a kávéfogyasztás és -felszolgálás osztrák hagyományaira, valamint a kávéspecialitások modern elkészítési és fogyasztási trendjeire építve. Több évtizedes tapasztalatait felhasználva, a hálózat a közelmúltban egy új koncepciót indított útjára, elsősorban már működő vendéglátó ipari egységek tulajdonosai számára. A kávézó, étterem vagy hotel tulajdonosok az Espress it by Coffeeshop Company kávézó koncepcióval egyedivé tehetik üzletüket, és semmivel össze nem hasonlítható portfóliót kínálhatnak vendégeiknek.
Az Espress It by CSC koncepció kulcs tényezője az innováció, ami mind a portfólió rendszeres megújulásában, mind pedig a marketing megoldásokban, támogatásban tetten érhető. A franchise partnerek ráadásul franchise illeték (royalty) nélkül élvezhetik a folyamatos támogatást, tanácsadást és nemzetközi szintű gasztronómiai oktatásokat – így pedig egy, a régióbeli konkurensekkel szemben nagyobb hozzáadott érték elérését.
Az új koncepció egy komplett csomagot kínál a partnereknek, mely tartalmazza a forgalmazott kávét (100% magasföldi Arabica), a technológiát (a legmagasabb minőséget képviselő eszpresszó gépeket és darálókat) az elkészítéshez, bevált know-how-t, széles és minőségi portfóliót, valamint fejlesztéseket és segítséget az egyedi építészeti dizájn kialakításában.
Az Espress It by Coffeeshop Company (havi törlesztő részletekben vagy kávévásárlás formájában is finanszírozható) technológiai szett ára 9120 €, ami magába foglalja a szett leszállítását és beszerelését, rendszeres szervizt és gépbeállítást, az üzemeltető személyzet betanítását, havi logisztikát, üzemeltetési, befektetési és építészeti tanácsadást, a hálózati működtetés és a márkatámogatás hozzáadott értékét, illetve a technológia 5 év utáni cseréjének vagy megvásárlásának lehetőségét is.
Az Espress It kávézók termék szortimentjének törzsét a 26 féle kávés és meleg italok, shakek, üdítők és a 12 darabos, saját márkás tea-portfólió alkotják, amihez jönnek az édességek, melyek választékának meghatározása egyéni megegyezés és a franchise partnerek preferenciái alapján történik.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.