Több évtizedes tapasztalatra építve
A Schärf Coffeeshop Company GmbH társaság a Schärf Group nemzetközi vállalat része, amely több mint hatvan éve van jelen a kávé üzletben. Maga a Coffeeshop Company márka 1999-ben jött létre a kávéfeldolgozás sokéves tapasztalatára, a kávéfogyasztás és -felszolgálás osztrák hagyományaira, valamint a kávéspecialitások modern elkészítési és fogyasztási trendjeire építve. Több évtizedes tapasztalatait felhasználva, a hálózat a közelmúltban egy új koncepciót indított útjára, elsősorban már működő vendéglátó ipari egységek tulajdonosai számára. A kávézó, étterem vagy hotel tulajdonosok az Espress it by Coffeeshop Company kávézó koncepcióval egyedivé tehetik üzletüket, és semmivel össze nem hasonlítható portfóliót kínálhatnak vendégeiknek.
Az Espress It by CSC koncepció kulcs tényezője az innováció, ami mind a portfólió rendszeres megújulásában, mind pedig a marketing megoldásokban, támogatásban tetten érhető. A franchise partnerek ráadásul franchise illeték (royalty) nélkül élvezhetik a folyamatos támogatást, tanácsadást és nemzetközi szintű gasztronómiai oktatásokat – így pedig egy, a régióbeli konkurensekkel szemben nagyobb hozzáadott érték elérését.
Az új koncepció egy komplett csomagot kínál a partnereknek, mely tartalmazza a forgalmazott kávét (100% magasföldi Arabica), a technológiát (a legmagasabb minőséget képviselő eszpresszó gépeket és darálókat) az elkészítéshez, bevált know-how-t, széles és minőségi portfóliót, valamint fejlesztéseket és segítséget az egyedi építészeti dizájn kialakításában.
Az Espress It by Coffeeshop Company (havi törlesztő részletekben vagy kávévásárlás formájában is finanszírozható) technológiai szett ára 9120 €, ami magába foglalja a szett leszállítását és beszerelését, rendszeres szervizt és gépbeállítást, az üzemeltető személyzet betanítását, havi logisztikát, üzemeltetési, befektetési és építészeti tanácsadást, a hálózati működtetés és a márkatámogatás hozzáadott értékét, illetve a technológia 5 év utáni cseréjének vagy megvásárlásának lehetőségét is.
Az Espress It kávézók termék szortimentjének törzsét a 26 féle kávés és meleg italok, shakek, üdítők és a 12 darabos, saját márkás tea-portfólió alkotják, amihez jönnek az édességek, melyek választékának meghatározása egyéni megegyezés és a franchise partnerek preferenciái alapján történik.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.