Magyar ötlet is a fejlesztések között

Válaszul a folytatódó, és a McDonald’s majd’ minden főbb piacán (köztük az USA-ban) tapasztalt forgalomcsökkenésre, Steve Easterbrook vezérigazgató bejelentette a vállalat szervezeti átalakítását. A vezérigazgató a McDonald’s management három új prioritását nevezete meg, úgymint az operatív növekedés, a márka reputációjának visszaállítása és a pénzügyi lehetőségek aktívabb kiaknázása.
Első lépésként azt a 110 piacot, ahol a McDonald’s jelen van, ezentúl négy kategóriába sorolják be, amelyek – fontossági sorrendben – a következők:
- Egyesült Államok – a vállalat legnagyobb piaca, amely a rendszerszintű értékesítés nagyjából 40 százalékát adja;
- Vezető nemzetközi piacok – ezen országok együtt adják a franchise óriás bevételeinek másik 40 százalékát, ide tartozik Ausztrália, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország és Kanada;
- Rohamosan fejlődő piacok – Dél-Korea, Hollandia, Kína, Olaszország, Oroszország, Spanyolország és Svájc - azok az országok, amelyek magasabb expanziós és franchise potenciállal rendelkeznek. Ezek a piacok együttesen a teljes forgalom nagyjából 10 százalékát termelik ki.
- Alapvető piacok – az összes többi.
Mr Easterbrook bejelentette egyúttal a vállalat azon tervét is, hogy 2018 végéig 3500 új franchise egység nyitja meg kapuit, amellyel 81 százalékról 90 százalékra növelnék a franchise rendszerben működő éttermek arányát.
Történnek kifejezetten pozitív visszhangot kiváltó fejlesztések is a vállalat életében, pl. a McDonald’s Magyarország a DDB Budapest reklámügynökséggel együttműködve dolgozott ki egy olyan zacskót, amelyet egy mozdulattal, könnyedén tálcává alakíthatunk át. Jelenleg nincs információ arról, hogy ezt a koncepciót a többi nemzetközi piacon is bevezetik-e majd, de logikus lépés lenne.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.