A Chanticleer felvásárolta a BGR franchiset
A Magyarországon is jelenlévő Hooters egyik legnagyobb franchise partnere, a Chanticleer Holdings Inc. felvásárolta a The Burger Joint (BGR) gyorsétterem láncot, jelentette be sajtóközleményben az észak-karolinai vállalat. Az üzlet pontos részleteit nem hozták nyilvánosságra, de a Chanticleer elmondta, nagy lehetőséget és expanziós potenciált látnak a BGR márkában. „A BGR felvásárlásával 77 százalékkal nő éttermeink száma, illetve egy rendkívül vonzó növekedési lehetőséget biztosít a Chanticleer számára” – mondta el Mike Pruitt vezérigazgató.
A most felvásárolt 20 BGR egységgel már világszerte 46 étteremmel rendelkezik a Chanticleer, amiből 13 tartozik a Hooters márkához – ebből egy Magyarországon nyitott meg 2012 nyarán – 6 az American Burger Co., valamint 7 a Just Fresh márka alatt működik. A Chanticleer elmondta, hogy még az idei évben 3-5 BGR és 2 Hooters éttermet kívánnak nyitni.
A BGR 9 vállalati és 9 franchise étteremmel, valamint 15 millió dolláros rendszerszintű értékesítéssel zárta a 2014-es évet. 2015 első negyedévében megnyitotta első nemzetközi egységét is, Kuvaitban. A koncepció értelmében, a BGR éttermekben nyíltlángon grillezett húsokat és különleges burgereket szolgálnak fel helyi pékségektől beszerzett bucikban.
Nate Ripley, a BGR elnöke elmondta, „Ez egy izgalmas időszak a BGR számára, ugyanis most állítjuk fel hazai és nemzetközi expanziós stratégiánkat. A Chanticleer támogatásával, úgy hiszem, rendelkezünk a világszerte gyors növekedéshez szükséges szakértelemmel.”
Mint ismeretes a Chanticleer 2014. január elsején vásárolta fel a dallasi Spoon Bar & Kitchen gyorsétterem láncot. Akkor azt közölte a vállalat, hogy további gyorséttermeket kíván nyitni a dallasi John Tesar által életre keltett Spoon koncepció alapján, azonban az étteremláncot 2014. december 31-én bárminemű expanzió nélkül bezárták.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.