A kreativitás és újítás nevében
A BITE bakery café termékfejlesztőinek egyik legfontosabb célja a folyamatos megújulás, hiszen egy vállalkozás akkor lehet sikeres, ha alkalmazkodik a változó környezethez, valamint újabb és újabb célokat fogalmaz meg a jövőre nézve. Ezen filozófia alapján a magyar gasztro-vállalkozás ismét egy megújult kínálattal rukkolt elő – az igen kedvelt hagyományos termékek mellé különleges újdonságokat fejlesztettek ki a gurmandoknak a BITE innovátorai. Így például a BITE francia pite kínálata paradicsomos sertés pitével és tejszínes gombás csirke pitével bővül.
A termékfejlesztésben a BITE food truck sem maradhat le, így az eddig is nagy sikernek örvendő friss szendvicsek, tépett húsos burgerek mellé az erős BBQ vonalat szem előtt tartva már marhaoldalas, sertésoldalas és egyéb tálak, főételek különleges köretekkel lesznek kaphatóak a street food étteremben. Mindezek mellett tavasztól mindkét üzletben lehet majd fagylaltozni, sőt a BITE food truck teraszt is nyit, hogy a vendégek kényelmesebben fogyaszthassák a friss ételeket a jó időben.
A termékfejlesztés és szortiment-bővítés mellett a franchise vonalat is megerősítve a vállalkozás felvételt nyert a Magyar Franchise Szövetség junior tagjai közé. „A Franchise Szövetség nagy tapasztalattal bír a franchise területén, tagjai hosszú évek óta dolgoznak a saját üzletük fejlesztésén, igazán sokat lehet tanulni egy ilyen környezetben. Az ott összegyűlt tudás felhasználása számunkra gyorsabbá, pontosabbá teszi a BITE franchise kiépítését és biztonságosabbá az átvevők számára. Tudjuk, hogy magunknak kell végigjárni az utat, de nagy segítség számunkra, ha olyan tapasztalt szakemberek véleményét is kérhetjük, akikkel a Szövetségben találkozhatunk” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató.
A kreativitás és az újítás nevében a vállalat vezetői pozitívan állnak a jövőhöz, hiszen a vevőkben kialakított hűség erős hátteret ad a BITE bakery café és a BITE food truck számára.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.