A kreativitás és újítás nevében
A BITE bakery café termékfejlesztőinek egyik legfontosabb célja a folyamatos megújulás, hiszen egy vállalkozás akkor lehet sikeres, ha alkalmazkodik a változó környezethez, valamint újabb és újabb célokat fogalmaz meg a jövőre nézve. Ezen filozófia alapján a magyar gasztro-vállalkozás ismét egy megújult kínálattal rukkolt elő – az igen kedvelt hagyományos termékek mellé különleges újdonságokat fejlesztettek ki a gurmandoknak a BITE innovátorai. Így például a BITE francia pite kínálata paradicsomos sertés pitével és tejszínes gombás csirke pitével bővül.
A termékfejlesztésben a BITE food truck sem maradhat le, így az eddig is nagy sikernek örvendő friss szendvicsek, tépett húsos burgerek mellé az erős BBQ vonalat szem előtt tartva már marhaoldalas, sertésoldalas és egyéb tálak, főételek különleges köretekkel lesznek kaphatóak a street food étteremben. Mindezek mellett tavasztól mindkét üzletben lehet majd fagylaltozni, sőt a BITE food truck teraszt is nyit, hogy a vendégek kényelmesebben fogyaszthassák a friss ételeket a jó időben.
A termékfejlesztés és szortiment-bővítés mellett a franchise vonalat is megerősítve a vállalkozás felvételt nyert a Magyar Franchise Szövetség junior tagjai közé. „A Franchise Szövetség nagy tapasztalattal bír a franchise területén, tagjai hosszú évek óta dolgoznak a saját üzletük fejlesztésén, igazán sokat lehet tanulni egy ilyen környezetben. Az ott összegyűlt tudás felhasználása számunkra gyorsabbá, pontosabbá teszi a BITE franchise kiépítését és biztonságosabbá az átvevők számára. Tudjuk, hogy magunknak kell végigjárni az utat, de nagy segítség számunkra, ha olyan tapasztalt szakemberek véleményét is kérhetjük, akikkel a Szövetségben találkozhatunk” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató.
A kreativitás és az újítás nevében a vállalat vezetői pozitívan állnak a jövőhöz, hiszen a vevőkben kialakított hűség erős hátteret ad a BITE bakery café és a BITE food truck számára.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.