Hatékony Burger King expanzió

A két ikonikus márka, a Burger King gyorsétterem- és (a tavaly felvásárolt) Tim Hortons kávézólánc anyavállalata, a Restaurant Brands International megosztotta 2014. év negyedik negyedévére és a teljes évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A világ harmadik legnagyobb gyorséttermi szereplője már több mint 19 ezer étteremmel van jelen a világ 100 országában, melyek 23 milliárd dollár rendszerszintű értékesítést produkáltak tavaly.
A Burger King és a Tim Hortons forgalma is erősödött a 2014-es pénzügyi évben, az egy évnél régebben működő egységek értékesítése előbbi esetében 2,1 százalékkal , míg utóbbinál 3,1 százalékkal nőtt. A Tim Hortons rendszerszintű értékesítése 6,6 százalékkal, a Burger King-é pedig 6,8 százalékkal bővült – a gyorsétterem lánc forgalma 17 milliárd dollárra nőtt az expanziónak köszönhetően.
A Restaurant Brands International adózás előtti eredménye így 4,4 százalékkal, megközelítőleg 1,2 milliárd dollárra emelkedett, melyből 1,05 milliárd származott a Burger Kingtől. 2014-ben a gyorsétterem lánc 705 új étteremmel bővült, amivel 14 372-re nőtt a 100 piacon jelenlévő márkához tartozó üzletek száma.
Ezzel a Burger King jobb évet tudhat maga mögött, mint az első számú versenytárs, a McDonald’s, melynek nyeresége az előző évhez képest 14,8 százalékkal, 4,76 milliárd dollárra esett vissza, míg a forgalom 2,36 százalékkal csökkent 27,44 milliárd dollárra.
Ahogy a Burger King az idén egy még dinamikusabb expanziós stratégiát tervez megvalósítani, a gyorsétteremlánc várakozásai alapján 2015 egy, a tavalyinál is jobb év lesz az étteremnyitások és forgalomnövekedés tekintetében, amiből – az idei évhez képest még inkább – a Tim Hortons is ki fogja venni a részét.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.