Csavaros fagyi és hamburger
A Dairy Queen International (DQ) egy amerikai gyorséttermi koncepció, amelyhez három különböző étteremtípus (Chill & Grill, Blizzard és Kiosk) is tartozik, termékválasztékában pedig fagylalt alapú édességek, hamburgerek, hot dogok, tortillák, szendvicsek szerepelnek. A Dairy Queen most ismét a magyarországi piacra lépést tűzte ki célul, és február végéig várja érdeklődő mester franchise partnerek jelentkezését – amikor is Amir Kremer, a DQ nemzetközi üzletfejlesztésért felelős alelnöke (a megfelelő partner kiválasztása céljából) Magyarországra látogat, hogy tárgyaljon az étteremnyitással kapcsolatos koncepcióról, a márkabevezetéséről, a kapcsolódó franchise díjakról.
A Dairy Queen a mester licence átvevő személyében elsősorban olyan hosszútávban gondolkodó vállalkozókat, cégeket keres Magyarországon, amelyek rendelkeznek megfelelő anyagi tartalékokkal, belső szervezeti struktúrával és piaci ismerettel, kapcsolati tőkével. Ugyan a jövőbeli mester partner lesz felelős a hálózat magyarországi fejlesztéséért, a potenciális érdeklődőkkel szemben nem kikötés, hogy legyen vendéglátós múltjuk. A DQ helyi csapata támogatást nyújt többek között a marketing, az üzemeltetés, a beszerzés és a kutatás-fejlesztés területein is. „Segítünk egy olyan stratégia felépítésében, amivel nem csupán bevezetjük a DQ márkát egy új piacra, hanem stabil növekedéssel az ország egyik legkedveltebb gyorséttermévé tesszük azt” – nyilatkozta korábban Kremer.
A Dairy Queen története egészen 1938-ig nyúlik vissza, amikor John Fremont McCollough feltalálta a „csavaros fagyi gépet”. Meggyőzte barátját, Sheb Noble-t, hogy fagylaltozójában kezdje el árusítani az újszerű eljárással készült édességet, amiből két óra leforgása alatt 1600-at értékesítettek. A sikertől felbátorodva, két év szervezés után, 1940-ben Noble és McCollough megnyitotta az első Dairy Queen üzletet, ami azóta egy több mint hatezer egységgel működő nemzetközi hálózattá nőtte ki magát.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.