Csavaros fagyi és hamburger

A Dairy Queen International (DQ) egy amerikai gyorséttermi koncepció, amelyhez három különböző étteremtípus (Chill & Grill, Blizzard és Kiosk) is tartozik, termékválasztékában pedig fagylalt alapú édességek, hamburgerek, hot dogok, tortillák, szendvicsek szerepelnek. A Dairy Queen most ismét a magyarországi piacra lépést tűzte ki célul, és február végéig várja érdeklődő mester franchise partnerek jelentkezését – amikor is Amir Kremer, a DQ nemzetközi üzletfejlesztésért felelős alelnöke (a megfelelő partner kiválasztása céljából) Magyarországra látogat, hogy tárgyaljon az étteremnyitással kapcsolatos koncepcióról, a márkabevezetéséről, a kapcsolódó franchise díjakról.
A Dairy Queen a mester licence átvevő személyében elsősorban olyan hosszútávban gondolkodó vállalkozókat, cégeket keres Magyarországon, amelyek rendelkeznek megfelelő anyagi tartalékokkal, belső szervezeti struktúrával és piaci ismerettel, kapcsolati tőkével. Ugyan a jövőbeli mester partner lesz felelős a hálózat magyarországi fejlesztéséért, a potenciális érdeklődőkkel szemben nem kikötés, hogy legyen vendéglátós múltjuk. A DQ helyi csapata támogatást nyújt többek között a marketing, az üzemeltetés, a beszerzés és a kutatás-fejlesztés területein is. „Segítünk egy olyan stratégia felépítésében, amivel nem csupán bevezetjük a DQ márkát egy új piacra, hanem stabil növekedéssel az ország egyik legkedveltebb gyorséttermévé tesszük azt” – nyilatkozta korábban Kremer.
A Dairy Queen története egészen 1938-ig nyúlik vissza, amikor John Fremont McCollough feltalálta a „csavaros fagyi gépet”. Meggyőzte barátját, Sheb Noble-t, hogy fagylaltozójában kezdje el árusítani az újszerű eljárással készült édességet, amiből két óra leforgása alatt 1600-at értékesítettek. A sikertől felbátorodva, két év szervezés után, 1940-ben Noble és McCollough megnyitotta az első Dairy Queen üzletet, ami azóta egy több mint hatezer egységgel működő nemzetközi hálózattá nőtte ki magát.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.