Két új márkával újít a franchise óriás

A Yum! Brands csoport a Taco Bell, a KFC és a Pizza Hut gasztronómiai franchise koncepciók tulajdonosaként a világ legnagyobb étteremoperátora. Az amerikai Louisville-ben (Kentucky állam) székelő vállalat összesen több mint 40 ezer étteremmel rendelkezik a világ 125 országban. A Yum! Brands meglévő márkái folyamatos fejlesztése (mint pl. a Pizza Hut totális menü- és arculatváltása Amerikában vagy a Taco Bell expanziós tervei) mellett most két új koncepciót is tesztel az Egyesült Államokban.
Az idei évben indul útjára a vietnámi gyorséttermi koncepció, a Bánh Shop franchise fejlesztése. Jelenleg két Bánh Shop étterem működik az Egyesült Államokban, melyek többek közt vietnámi szendvicseket, wok- és tésztaételeket, leveseket és salátákat kínálnak vendégeiknek. „Ahogy a délkelet-ázsiai konyha egyre nagyobb népszerűségre tett szert az Egyesült Államokban, úgy láttuk meg a lehetőséget egy olyan gyorséttermi koncepció kidolgozására, ami az utcaikonyha-kultúra keretében hozza el a tradicionális vietnámi ételeket, mintha csak Saigonban lennénk” – mondta el Christophe Poirier Bánh Shop igazgató.
A vietnámi gyorsétterem mellett a Yum! Brands 2014 tavaszán megnyitotta egy másik új koncepciójának, a Super Chix első próbaegységét is. Az étterem kínálata (ahogyan a KFC-é is) a csirke-alapú ételekre fókuszál. Ezért a Super Chix elsősorban nem is az Egyesült Államok piacára lett létrehozva (bár a különböző étteremkialakítás és –dizájn, illetve menüje miatt nem közvetlenül a KFC-nek, hanem inkább a Chick-Fil-A nevű étteremláncnak állítana versenyt). A Super Chix inkább lehetséges expanziós katalizátorként szolgál a külföldi piacok felé, illetve az étterem menüjének sikeresebb elemei később a KFC étlapokon landolhatnak.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.