2014 legjobb kávézólánca

Az Allegra Group bejelentette az európai Coffee Awards díjátadó 2014-es győzteseit isztambuli kávé szimpóziumán. Az idei évben, sorozatban negyedik alkalommal, az angliai székhelyű Costa Coffee vehette át az Európa legjobb kávézólánc márkájának járó elismerést. A második helyen – a tavalyihoz képest egy helyet előrelépve – a Starbucks végzett, melyet követ a Caffé Nero.
„A díjak a cég kávé iránti odaadásának, munkatársaink munkájának és annak a szenvedélynek az igazolása, amivel folyamatosan, egy a világon egyedülálló kávéházi élmény megteremtésén dolgozunk. Ezt a fantasztikus eredményt nem érhettük volna el partnereink támogatása és baristáink odaadása nélkül. Az, hogy vendégeink és a szakmabeliek egyaránt ránk szavaztak, nagyon sokat jelent számunkra” – nyilatkozta Andy Marshall, a nemzetközi franchise ügyvezető igazgatója, aki maga is életműdíjban részesült az európai kávé piac fejlődéséért végzett munkájáért.
Érdekesség, hogy míg tavaly a Costa Coffee elsősége magáért beszélt, úgy idén már meg-megremegett a talaj a brit kávézólánc lába alatt. Míg tavaly két regionális szinten – Nagy-Britanniában és Dél-Európában – is a bezsebelte a legjobb kávézóláncnak járó díjat, úgy idén már mindkét régióban a második helyre szorult. Ráadásul egyre nagyobb teret nyer a globális versenyfutásban elsőszámú versenytársnak számító (és nyerésre álló) Starbucks, amely az idei évben az első helyen végzett Észak-Európában és második lett a nyugat-európai régióban, viszont összesítettben a Costa mögé, a második helyre szorult.
Az olasz testvérpár Sergio és Bruno Costa által 1971-ben, Londonban alapított Costa Coffee jelenleg Nagy-Britannia leggyorsabban növekvő és a világ második legnagyobb kávézólánca. A márka több mint 30 országban közel 3000 kávézóval van jelen szerte a világon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.