2014 legjobb kávézólánca
Az Allegra Group bejelentette az európai Coffee Awards díjátadó 2014-es győzteseit isztambuli kávé szimpóziumán. Az idei évben, sorozatban negyedik alkalommal, az angliai székhelyű Costa Coffee vehette át az Európa legjobb kávézólánc márkájának járó elismerést. A második helyen – a tavalyihoz képest egy helyet előrelépve – a Starbucks végzett, melyet követ a Caffé Nero.
„A díjak a cég kávé iránti odaadásának, munkatársaink munkájának és annak a szenvedélynek az igazolása, amivel folyamatosan, egy a világon egyedülálló kávéházi élmény megteremtésén dolgozunk. Ezt a fantasztikus eredményt nem érhettük volna el partnereink támogatása és baristáink odaadása nélkül. Az, hogy vendégeink és a szakmabeliek egyaránt ránk szavaztak, nagyon sokat jelent számunkra” – nyilatkozta Andy Marshall, a nemzetközi franchise ügyvezető igazgatója, aki maga is életműdíjban részesült az európai kávé piac fejlődéséért végzett munkájáért.
Érdekesség, hogy míg tavaly a Costa Coffee elsősége magáért beszélt, úgy idén már meg-megremegett a talaj a brit kávézólánc lába alatt. Míg tavaly két regionális szinten – Nagy-Britanniában és Dél-Európában – is a bezsebelte a legjobb kávézóláncnak járó díjat, úgy idén már mindkét régióban a második helyre szorult. Ráadásul egyre nagyobb teret nyer a globális versenyfutásban elsőszámú versenytársnak számító (és nyerésre álló) Starbucks, amely az idei évben az első helyen végzett Észak-Európában és második lett a nyugat-európai régióban, viszont összesítettben a Costa mögé, a második helyre szorult.
Az olasz testvérpár Sergio és Bruno Costa által 1971-ben, Londonban alapított Costa Coffee jelenleg Nagy-Britannia leggyorsabban növekvő és a világ második legnagyobb kávézólánca. A márka több mint 30 országban közel 3000 kávézóval van jelen szerte a világon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.