Újabb Starbucks nyitás

A Starbucks, a vártnál valamivel később, 2010-ben jelent meg Magyarországon, amikor (a gazdasági válság eszkalálódása idején) még többen szkeptikusak voltak a kávézólánc sikerében, hiszen nehéz gazdasági körülmények között és szoros versenypiaci környezetben jelent meg Magyarországon – ráadásul korábban több nagy múltú, amerikai franchise márkának is ”beletört a foga” a magyar piacba, és végül kivonulásra kényszerült. A Starbucks azonban bebizonyította, hogy helye van a magyar piacon, és egy dinamikus fejlődés eredményeként most megnyitotta tizedik budapesti egységét is az Allee bevásárlóközpontban.
Az újabb budapesti kávézóval viszont továbbra sem került közelebb a vidéki Starbucks-nyitás és terjeszkedés, és az biztos, hogy az idei évben még nem lép ki a fővárosból a hálózat. Korábban Szabó Orsolya marketingvezető elmondta, hogy a Starbucks szeretne a vidéki nagyvárosokban is megjelenni, de először a fővárosban kell megerősödni.
A Starbucks – a világ legnagyobb kávézóláncaként – 65 országban több mint 21 ezer kávézóval van jelen, aminek mintegy felét üzemeltetik franchise partnerek. A Starbucks Corporation legutóbbi pénzügyi beszámolójából kiderült, hogy a vállalat a 2013/14-es fiskális évben 11 százalékkal növelte nettó árbevételét, rekordot jelentő 16,4 milliárd dollárra.
Ami az üzletnyitásokat illeti, a Starbucks nem csak Magyarországon aktív. Az elmúlt évben világszerte 1.599 új kávézóval erősödött a hálózat, amelyet jövőre további 1.650-nel terveznek bővíteni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.