Hat év alatt ezer

A Quiznos gasztro-franchise márka folyamatosan bővülő portfóliójában minőségi, válogatott alapanyagokból készülő szendvicsek, saláták és levesek szerepelnek. Az 1978-ban alapított szendvicses lánc – amelyet a kétezres évek elején még a Subway elsőszámú versenytársaként tartottak számon – nemrég bejelentette, hogy egy lendületes terjeszkedési stratégia megvalósításába kezd franchise partnerekkel karöltve, amelytől nemzetközi (USA-n kívüli), és – ennek következményeként – amerikai pozíciójának megerősödését várja. Az expanziós tervek 1000 nemzetközi éttermet magába foglaló hálózat kiépítéséről szólnak 2020 végéig. Jelenleg a lánc 650 nemzetközi franchise helyszínnel rendelkezik.
A Quiznos számára a franchise együttműködés nyitotta ki az ajtót a világ felé. „A külföldi piacokban nagy lehetőséget látunk cégünk fejlődéséhez” – mondta Kenneth Cutshaw, a Quiznos nemzetközi hálózatfejlesztési igazgatója, aki hozzátette, hogy jelenleg az ázsiai és arab országok jelentik az elsőszámú piacokat. Az első éttermek megnyitása Malajziában, Indonéziában a Tajvanon már megindult. Jövőre a malajziai franchise partner segítségével a márka Kínában is megjelenik, ahol az étteremlánc további 1500 étterem megnyitását tervezi 11 év alatt. A Quiznos szendvicseket már az Arab-félszigeten is megkóstolhatják a fogyasztók, a helyi franchise partner Bun Café Royal idén szeptemberben szintén megnyitotta az első éttermet az Egyesült Arab Emírségekben.
Kenneth Cutshaw elmondta, hogy egy nemzetközi ”nekilódulás” versenyképesebbé tenné és erősítené a Quiznos pozícióját hazai piacán is. Az Egyesült Államokban (ahol jelenleg 1100 egységgel rendelkezik, a 2006-os 5000-hez képest) sok megrázkódtatáson ment keresztül a hálózat. Azonban, mióta a szendvicses márka az év elején feltámadt egy csődből, folytatja a munkát franchise átvevőkkel, hogy még sikeresebbé tegyék az üzleti modellt – emelte ki a hálózatfejlesztési igazgató.
A szendvicsekre építő franchise hálózatok népszerűek hazánkban is, amit mi sem mutat jobban, hogy számtalan külföldi márka – köztük maga a Quiznos is – érdeklődik a magyar piac iránt. Magyarországon jelenleg az amerikai Subway rendelkezik a legkiterjedtebb jelenléttel a szendvicsláncok közül. A világ legnagyobb franchise hálózata viszonylag későn, 2006-ban jelent meg a magyar piacon. A magyarországi terveket valamelyest visszafogta a recesszió, de a márka dinamikusan fejlődik, és 2020-ig százra kívánja növelni magyarországi éttermeinek számát, a jelenlegi 17-ről.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.