A Telepizza Spanyolországban együttműködik többek közt a Holiday Inn és a Catalonia Hotels szállodaláncokkal is. Most a lengyelországi Ibis budget hálózattal kötöttek partneri megállapodást.
Csütörtök
2014.11.06.
A Telepizza pizzériahálózat beveszi a szállodaláncokat. A tapasztalat a spanyol piacról származik.
 

Spanyolország leghíresebb pizzériahálózata, a Telepizza több mint 550 szállodával működik együtt hazai piacán. A Holiday Inn és Catalonia Hotels szállodák minden szobájában elérhetőek a pizzérialánc hagyományos menüi és különlegességek, amiket egyenesen a vendég szobájához szállítanak. A vendégeknek így lehetőségük van arra, hogy egy pillanat alatt rendelhessenek, akár éjszaka is, amikor a szálloda konyhája egyébként már bezárt. Az (elsősorban alacsonyabb kategóriás) szállodákkal a Telepizza egy nagy lehetőségeket rejtő piaci rést talált, amit jól mutat, hogy a hazai piacán véget ért tesztelések után, most határain túlra is megérkezett a koncepció – nemrég Lengyelországban indítottak el egy együttműködést az Ibis budget hotellánccal erre a modellre alapozva.

A Telepizza termékkínálata már kilenc szállodában érhető el szerte Lengyelországban: Varsóban, Krakkóban, Wroclawban kettő-kettő, Szczecinben, Torunban és Katowicében pedig egy-egy szállodában lehet pizzát rendelni. „A hotelek új ügyfeleknek egy gazdag forrását jelentik a Telepizza számára. Minden hónapban több száz megrendelést kapunk a lengyelországi Ibis budget hotelekből. Ezek a kiváló eredmények ösztönöztek minket arra, hogy kidolgozzunk egy együttműködési lehetőséget a szállodalánccal” – mondta el Iwona Olbryś, a Telepizza lengyelországi igazgatója.

Az együttműködésről Joanna Świerkosz, az Ibis tulajdonos Orbis Csoport értékesítési és marketing igazgatóhelyettese is elmondta, hogy remek lehetőségnek tartják kínálatuk szélesítéséhez. „Az Ibis budget hotelek már most is többféle lehetőséget kínálnak a vendégek különböző étkezési igényeinek kielégítéséhez, sőt, ha éjszaka éheznének meg, akkor a hallban a nap 24 órájában rendelkezésre áll egy étel-automata. A Telepizza termékeivel azonban kiválóan tudjuk diverzifikálni kínálatunkat úgy, hogy azok nem terhelik meg túlzottan jelenlegi portfóliónkat.”  

A Telepizza az egyik legnagyobb pizzérialánc Lengyelországban, és vezető a házhozszállítás piacán. A hálózat jelenleg 115 étteremmel rendelkezik az országban, melyek közül 31 saját tulajdonban van, 84-et pedig franchise partnerek működtetnek. A Telepizza évente több mint 6 millió pizzát értékesít Lengyelországban, 70 százalékukat házhozszállítással. A megrendelések 25 százaléka történik online.

Spanyolország és Lengyelország mellett a Telepizza jelen van már Kínában, Peruban, Portugáliában, El Salvadorban, Guatemalában, Chilében, Kolumbiában és az Egyesült Arab Emírségekben, valamint az idei évben kötötte meg az első franchise szerződéseket Oroszországban és Angolában is. A márka világszerte összesen 1200 pizzériával rendelkezik, melyek több mint 400 millió fogyasztót szolgálnak ki évente.

Piaci információk szerint a Telepizza tavaly évvége óta egyre inkább fordul a kelet-európai piacok felé. Magyarország is a látótérben van – hazánkban a pizzérialánc egy, a magyarországi hálózatfejlesztésért felelős mester franchise átvevő segítségével jelenne meg. 


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.