100-ból 1

Szabó Gabriella, két nyíregyházi McDonald’s éttermet üzemeltető vállalkozó is elnyerte idén a Golden Arch Awardot, amellyel a gyorsétterem lánc a legjobb franchise partnereit ismeri el szerte a világon. Az Orlandóban kétévente megrendezésre kerülő díjátadón összesen 36 franchise átvevőt díjaztak, 24 ország képviseletében.
Szabó Gabriella 1995-ben lett étteremvezető Nyíregyháza első McDonald's éttermében, amelyet 1996 óta már saját vállalkozásában üzemeltet. A régi Nyírfa Áruházban működő étterem sikereit követően az üzlet 2006-ban McCaféval is bővült. A második McDonald's éttermet már tulajdonos-üzemeltetőként Gabriella nyitotta meg 2001-ben a Bujtosi városligetben. A vállalat által tervezett és épített önálló épületben kerttel, játszótérrel, tágas terasszal várja a vendégeket. A két étteremben Gabriella ma közel 100 főt foglalkoztat (egyharmadukat diákmunkásként), és évente hozzávetőleg másfél millió vendéget szolgál ki.
A vállalat emblémájának Arany Íveit (Golden Arches) idéző díjra érdemeseket a McDonald's rendszeréből minden alkalommal több mint 110 országból, több mint 3600 franchise átvevő közül választják ki. A 36 idei díjazott 24 országból került ki, és a nemzetközi hálózat közel 3600 franchise átvevőjének 1 százalékát képviseli. A Golden Arch Award az összpontosítást, a kiemelkedő közösségi szerepvállalást, a munkáltatóként nyújtott kivételes teljesítményt, valamint a pozitív márkakép és a márka iránti bizalom eredményes építését hivatott elismerni.
A Golden Arch Award a McDonald’s „Oscar-díja”, a legnagyobb elismerés, amellyel a hálózat legkiemelkedőbb franchise partnereit jutalmazza. Szabó Gabriella mostani elismerésével háromra nőtt a kitűntetett magyarországi franchise partnerek száma: korábban Cserháti Gabriella, debreceni, illetve Héjja János kecskeméti franchise partnereket díjazta a világ vezető gyorsétterem lánca. Gabriella 2004-ben, János pedig 2006-ban vihette haza a rangos elismerést, ugyanis éttermeik folyamatosan a legmagasabb szintet érték el a McDonald’s szigorú minősítő rendszerében.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.