Kiteljesedett BITE kínálat
A megújult Madách téren, stílusos külsővel kialakított egységgel begördült a magyar gasztro-vállalkozás harmadik tagja, a BITE Food Truck - a friss alapanyagokból készült perecek és csigák, valamint speciális hot-dogok újragondolt változatával teljessé vált a BITE család kínálata. A mobil egység termékeinek alapgondolata ugyanaz, mint a másik két üzleté: adalékmentes alapanyagokból, friss, helyben készült ennivalókat kínál. A termékkészítés itt is a vendég szeme előtt történik.
A food-truck a street food egyik népszerű szegmense, ennek igényes formája Nyugat-Európában és a tengerentúlon is nagy sikernek örvend. A mozgó éttermi egység háttérkonyhával vagy anélkül is képes minőségi meleg étel kiszolgálására az utcán vagy egy-egy rendezvényen. Képes működni a víz- és csatorna-hálózatról, de a közművek nélküli működése is megoldott, mivel saját vízkészlete és szennyvíztartálya is van. Ebben az esetben mindössze áramra van szükség az üzemeltetéséhez.
BITE Food Truckkal a jövőben várhatóan találkozhatunk majd a nagyobb fesztiválokon és szabadtéri eseményeken, valamint a vállalat rendszeresen szervez országos turnékat, illetve interaktív megjelenéseket is a nagyobb városokban. Budapesten, a most elindult első mobil egység a tervek szerint egy másodikkal egészül majd ki – a gyorsétterem hálózat ezzel a két állandó Food Truckkal fedné le a főváros forgalmasabb helyszíneit.
„Ez a mobil koncepció elsősorban a fesztiválok és forgalmas sétálóutcák, turisztikai csomópontok igényeire termett, arra, hogy jó minőségű ételt gyorsan, frissen, helyben tudjunk elkészíteni, majd azt a vendégek egyszerűen, kézben elfogyaszthassák” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató. A Food Truck ennek megfelelően kialakított, kereslethez igazodó termékkínálatában az újragondolt harapnivalót az igényes, helyben sütött és ezúttal bundába csavart kolbászok jelentik, valamint finom, édesebb íz világú tekercsek és sós perecek. Az ételek mellett a bőséges italkínálatban kávékülönlegességek, teák, joghurtok, sörök és a Nobilis pálinkaház legjobb nedűi is megtalálhatók.
A 2013 februárjában útjára indított gasztro-vállalkozás számára egy új gyorséttermi szegmens meghonosítása a cél. Az expanziós tervek kapcsán Riffer Károly elmondta: „5 év alatt összesen 8 saját egységet szeretnénk, illetve cél, hogy Magyarország minden megyeszékhelyén és a nagyobb városokban jelen legyünk. Így a saját éttermek és kávézók mellett 10-12 franchise üzlettel számolunk középtávon.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.