Egyedi franchise konstrukció

„A Coffeeshop Company koncepciója a legkülönbözőbb helyszíneken, formában és méretben ad lehetőséget kávézó kialakítására, a luxus kávéháztól kezdve a mobil egységekig.”
Vasárnap
2014.06.22.
Személyre szabott kereskedelmi feltételeket kínál utolsó magyarországi kávéházainak kialakításához a Coffeeshop Company.
 

Ahogy arról korábban beszámoltunk, magyarországi terjeszkedésének végéhez közeledik a Coffeeshop Company mester franchise tulajdonosa, a Tizia csoport. „Terveink szerint tavaszra már megvalósul az országos lefedettség” – tudtuk meg Szabó Gyulától, a magyarországi hálózatfejlesztés vezetőjétől. A hazai expanzió utolsó fázisában már minden franchise partneri jelentkezés egyedi feltételek alapján kerül elbírálásra, figyelembe véve a lokáció elhelyezkedését, állapotát, a meglévő erőforrásokat és még egy sor további szempontot.

A Coffeeshop Company egyedi kereskedelmi feltételei értelmében személyre/vállalkozásra szabott belépési díj, royalty és befektetés várja a franchise partneri jelentkezőket. „A lokáció méretétől, elhelyezkedésétől, állapotától kezdve a meglévő menedzsmenten át az alkalmazottakig, rengeteg minden közrejátszik a teljes befektetés meghatározásában” – mondta el Szabó Gyula, és hozzá tette „A Coffeeshop Company koncepciója a legkülönbözőbb helyszíneken, formában és méretben ad lehetőséget kávézó kialakítására, a luxus kávéháztól kezdve a mobil egységekig.

A csatlakozási folyamat első lépéseként a franchise központ felméri a kiválasztott lokációt, és egyedi ajánlatot ad a – Coffeeshop Company sztenderdeknek megfelelő – kialakításra, valamint egyedi üzleti tervet és pénzügyi projekciót készít a teljes befektetés és a megtérülés kiszámításához. Egy kávézó kialakítása és elindítása – a legoptimálisabb feltételek teljesülése esetén – már akár 12-15 millió forint befektetéssel is lehetséges.

Egy másik lehetőség a franchise partnerré válásra, ha már működő kávézóval csatlakoznak a hálózathoz, az üzlethelység átalakításával és ”átbrandelesével”, újramárkázásával” – mondta el Szabó Gyula. A kávézók építészeti megvalósítását minden esetben az ausztriai master-franchise átadó építészekből álló csapata garantálja, amely atipikus környezetben is képes egységes dizájn megteremtésére. A készülékek és a Coffeeshop Company menuboardjai elhelyezésének, formaterveinek sokféle megjelenése van.

A kávézó kialakításával egy időben megkezdődik az alkalmazottak képzése, a receptúrák, üzemeltetési manuálok, ellenőrző formanyomtatványok átadása is. A franchise központ módszertani és gyakorlati segítséget biztosít az egység elindításánál, valamint teljes ellátást a beszállítás és az információs technológiák terén.

A kiterjedt támogatási rendszer a nyitás után is egy biztos mankót jelent az együttműködés teljes időtartamára. A franchise központ segít a minőségellenőrzésben, marketingben és értékesítésben, központi beszerzést biztosít, valamint szezonális és új termékek bevezetésével állandó innovációs tevékenységet is végez.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.