Forradalom a gyors ételek piacán

A tölcsér formájú Kono Pizza vékonyabb héjával és kevésbé zsíros sajtjával mindössze 250-280 kalóriát jelent, a 400 kalóriát tartalmazó hagyományos pizza szeletekkel szemben. A Kono pizza másik előnye a sütési technológia innovativitása: egy ember akár 100 Kono pizzát képes elkészíteni egy óra alatt.
Szerda
2014.05.21.
Értékesítené a magyarországi mester franchise jogokat a Kono Hungary. 7 évre szerezhet kizárólagos forgalmazási jogot az ország egész területére.
 

2005-ben indult útjára a nagysikerű olasz vállalkozás, a Kono Pizza. A koncepció kitalálója (a vendéglátásban jól ismert Boscolo család tagja), Rossano Boscolo irányításával létrehoztak egy speciális sütési technológiát, és kialakítottak egy olyan mesterséges adalékanyagoktól mentes, elősütött pizza tésztát, amely előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik tradicionális társánál. A Kono tölcsérformájú pizza fogyasztható séta közben, sokáig meleg marad, sőt még egészségesebb is – egyszóval tökéletesen megfelel a modern idők gyorséttermi igényeinek. A koncepció olaszországi sikereit követően 2007-ben kezdődött el egy nemzetközi gyorsétterem lánc kiépítése franchise partnerek bevonásával – ma már világszerte 20 országban, több mint 130 helyszínen van jelen a hálózat.

A magyarországi mester jogokat megvásárló Kono Hungary Kft. 2011 szeptemberében vezette be a hazai közönségnek az első tölcsér alakú pizza koncepcióját, amit a fogyasztók kitörő lelkesedéssel fogadtak. Több minta- és franchise üzlet is alakult (Budapesten, Cegléden és Szolnokon), azonban ezek üzemeltetése jelenleg szünetel, ugyanis a Kono Hungary a hazai mester jogok értékesítése mellett döntött. A vállalat elsősorban olyan mester franchise átvevőt keres, aki kész részt vállalni egy forradalmi gyorséttermi márka és hálózat magyarországi fejlesztésében.

A jövőbeni mester partnernek – a KONO márkanév megtartása és ápolása mellett – elsősorban az elkészítés technológiájára és a kiszolgálás minőségére vonatkozó sztenderdeknek kell megfelelnie és betartania azokat (pl. minőségi elvárások vagy, hogy a sütőnek szem előtt kell lennie). Azonban teljesen szabad kezet a termék értékesítési csatornáinak kiválasztásától kezdve, a menü magyar-ízvilágra igazításán át a végső fogyasztói árak meghatározásáig.

Teljes mértékig a mester partnerre van bízva, hogy hogyan terjeszti a piacon a Kono terméket” – mondta el Kulcsár Gábor, a Kono Hungary Kft. ügyvezetője és hozzátette, a hazai mester dönthet arról, hogy bevon-e további franchise partnereket a hálózat és a márka hazai expanziójába (ehhez adott minden szükséges dokumentáció, szerződésminta, stb.) vagy arról, hogy milyen típusú értékesítési formát választ.

Egy Kono Pizza üzlet négy eltérő formában is üzemeltethető: étterem (megtalálható a teljes választék), mobil egység (szűkített választék), ”kioszk” jellegű büfésarok (szűkített választék) és „üzlet az üzletben” egység. 

A magyarországi mester jogok és a tehermentes Kft. együttes vételára 73 ezer euró (kb. 22 millió forint), aminek megvásárlásával a jövőbeni partner 7 évre kap kizárólagos forgalmazási- és további 10 évre előszerződési jogot Magyarország teljes területére. A mester partner emellett egy teljesen kidolgozott és a magyar környezetre adaptált franchise koncepciót vehet át, annak teljes dokumentációjával (működési, arculati, marketing kézikönyvek; franchise és titoktartási szerződések; receptúrák, statisztikai táblázatok; Haccp rendszer; tervdokumentációk, 3D látványtervek; kizárólag a magyar piacra fejlesztett termékek; nemzetközi és a magyar piacra fejlesztett marketinganyagok) és Magyar Franchise Szövetségi tagsággal.

A Kono franchise kidolgozott és működő beszállítói hálózattal is rendelkezik az üzletek kivitelezéséhez és az alapanyagok forgalmazásához, rendelkezésre állnak a tesztüzletekben szerzett tapasztalatok, illetve az anyacégtől kapott oktatások magyar nyelven, valamint működő professzionális weboldal és Facebook profil is.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.