Európai szájízre pörkölve
Magyarországi terjeszkedésének végéhez közeledik a Coffeeshop Company mester franchise tulajdonosa, és az utolsó lokális licenceit kínálja kávéházi koncepciót kereső vállalkozóknak, érdeklődőknek. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, a kávéházi licence elérhető a kiemelt, még szabad területeken: Nyíregyházán, Miskolcon, Kecskeméten, Székesfehérváron, Békéscsabán és Veszprémben.
- „A lokális jogok megvásárlásával lehetőség nyílik leendő partnerünknek egy adott városban, megyében a fejlesztési tervben szereplő Coffeeshop Company egységek fejlesztésére, üzemeltetésére. A jogok megvásárlásával egy professzionális, kiemelkedő designnal és operatív know-how-val rendelkező rendszer tagja lehet, mely minden szempontot megelőzve a kiváló minőségű termékek és szolgáltatás elkötelezettje” – mondta el Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője.
Az osztrák alapítású kávézóhálózat partnerei már a megfelelő helyszín megtalálásában és kialakításában is számíthatnak a franchise központ támogatására, de az üzemeltetés minden területén kapnak segítséget a személyre szabott pénzügyi és üzleti terv kialakításától kezdve, a kávék részletes megismerésén át a teljes logisztikai háttérig. A szakmai képzéseket Magyarországon biztosítja a hálózat, de külföldi tréningeken is részt vesznek a partnerek.
A kezdeti és folyamatos támogatás költségeit a franchise díjakból fedezi a hálózat. A havi royalty díj a nettó bevétel 5 százaléka. A franchise együttműködés legfontosabb feltétele elfogadni az eljárások, manuálok, receptek és minőség által adott szigorú feltételeket. További fontos elem: azonosulni a kihívással és elindítani, majd hosszútávon üzemeltetni az egységet, mely napi odafigyelést és törődést igényel.
A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon, hazánkban jelenleg 19 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. A kávézólánc világszerte több mint 300 kávézóval rendelkezik.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.