Mik a legújabb PR trendek?
Milyen irányba mozdultak el a pr tevékenységek a válság hatására?
Több nagy cég és multinacionális vállalat a hatalmas költségekkel járó, direkt reklámozás helyett inkább a mérsékeltebb ráfordítást igénylő, de sokkal személyesebb elérést, kapcsolat - és bizalomépítést egyaránt jelentő PR aktivitásokra fordítja a marketing büdzsé nagyobb részét. Tapasztalataink szerint, míg az online felületek továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek, addig a print médiumokban történő fizetett hirdetések száma csökkent, viszont a hírértékű interjúkkal, cikkekkel sikerült jó pár média megjelenést generálnunk ezeken a felületeken is.
Vannak olyan PR-eszközök amelyeket kevésbé alkalmaznak a vállalatok költségcsökkentés érdekében?
A CSR (Corporate Social Responsibility - szerk.) tevékenységek egyre nagyobb szerephez jutnak. A legtöbb nagy cég ma már jótékonyan támogat egy-egy közügyet, rászoruló szervezetet. Talán a szponzoráció tevékenységét ez a marketing eszköz fogja kissé háttérbe szorítani. Ennek eredményeképp kisebb ráfordítással, nagyobb hatékonyság érhető el.
Az EU által támogatott beruházások pedig közbeszerzéseken keresztül elérhető lakossági tájékoztató, - és PR kampányokat írnak elő, amelyek során továbbra is számítanak a magyarországi PR cégek munkájára.
Az integrált kommunikációs stratégiákban egyre nagyobb szerepet kap a kreatív gondolkodásmód, a hír- és sztori-generálás, valamint az egymásra épülő és egymást erősítő PR eszközök alkalmazása. A hitelesség szintén fontos kritériuma egy jól működtethető koncepciónak és hozzájárul a vállalat pozitív image-ének építéséhez.
Mik az előnyei/hátrányai egy külsős PR céggel való együttműködésnek, szemben azzal, ha egy vállalaton belül foglalkoztatnak PR szakembereket?
Amennyiben egy cég belátja, hogy a PR a sikeres vállalat irányítás eszköze, abban az esetben mindenképpen érdemes megfelelő tapasztalattal, képzettséggel és referenciákkal rendelkező PR céggel hosszú távú szerződést kötnie. Ennek nagyon sok előnye van. Kiemelném többek között a költséghatékonyságot, mivel a munkavállalói járulékokat a PR cég fizeti a dolgozói után, illetve az általa kiállított számlát a megbízó cég költségként elszámolhatja. Másrészt az ügynökség kapcsolati tőkéjén és ügyfélkörén keresztül akár potenciális üzleti partnereket is hozhat a megbízó cég részére. Végül, de nem utolsó sorban a sikeres PR cég nagyobb kedvezményeket tud biztosítani akár a média kampányok lebonyolítása, akár a rendezvényszervezés terén. Nem beszélve arról, hogy egy-egy hírértékű eseménnyel, közleménnyel több tíz milliós média értéket is elérhetünk.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!