Bővülő vendégkör
Erős évet tudhat maga mögött a Subway a magyar piacon. Köszönhetően az éttermek számának növekedésének a gyorsétterem lánc vendégköre és forgalma is bővült – utóbbi 13 százalékkal előző évhez képest. Különösen jól sikerült az évvége, előbb novemberben az Oktogonnál lévő Subway étterem Metro dekorációval történt felújítása fejeződött be és már új vezetés alatt újra fogadja vendégeit, majd december 14-én megnyílt a hálózat 14. étterme Szegeden, a helyi lakosok és a külföldi egyetemisták nagy örömére. A hazai expanziónak úgy néz ki az idei év sem parancsol megálljt: január 19-én nyílt egy sziget kialakítású Subway étterem az Alleé Üzletközpont ételudvarában, a következő két hónapban pedig egy-egy étteremnyitásra biztosan számíthatunk.
Március elején, az Astoriánál nyitja meg kapuit a következő Subway étterem, az East-West Business Center aljában. Az étteremnek van bejárata a Rákóczi útról, valamint az épület udvaráról is, így kívülről betérő vendégeket és az épületben dolgozókat egyaránt kiszolgál majd. Április elején a Deák Ferenc utcában, az ún. Fashion Street-en, több neves étterem mellett nyílik Subway, amely a hazai vendégek mellett nagyszámú turistát is vendégül lát majd.
„Célunk, hogy Budapesten ez évben még legalább 2 éttermet nyissanak új vagy meglévő franchise partnereink. Pécs városával már körvonalazódik egy együttműködésünk, melynek keretében a Subway franchise partnereket talál a városban, Pécs belvárosa pedig Subway éttermekkel gazdagodhat. Célunk továbbá, hogy legyen Subway gyorsétterem Győr, Szombathely, Kecskemét városában is. Turisták által látogatott üdülőhelyeken, pl. Hévízen is szeretnénk nyitni” – mondta el szerkesztőségünknek Sampers Katalin, a Subway magyarországi képviselője.
Ahogy azt Sampers Katalin egy korábbi interjúban elmondta, a gyorsétterem hálózat hosszú távú tervei értelmében 2020-ig közel 100 Subway étterem fog működni Magyarországon. Helyszíntől és mérettől függően 80,000–190,000 euró közötti kezdő befektetésre van szükség egy saját Subway elindításához.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.