A KFC Svédországba tart

A KFC bemutatkozása a svéd piacon annak a megállapodásnak az eredménye, amelyet a KFC tulajdonos Yum! Brands kötött a svéd Nordic Service Partner (NSP) franchise csoporttal. A megállapodás értelmében az NSP megszerezte a KFC franchise jogokat Svédországban, s idén valamikor megnyitja az első KFC éttermet Stockholmban. „Nem tudjuk még pontosan, hogy mikor vagy hol, hiszen a szerződést épphogy csak aláírtuk. De azt biztosan állíthatom, hogy olyan gyorsan szeretnénk megnyitni, amennyire csak lehetséges” – nyilatkozta Morgan Jalinder, az NSP ügyvezető igazgatója, aki hozzátette, hogy az NSP minden évben 5-6 új KFC-t szeretne nyitni Svédországban. Amellett, hogy az ország jelenti az első számú fókuszpontot, Jalinder nem zárta ki a további expanzió lehetőségét sem szerte Skandináviában.
A hamarosan megnyíló KFC étteremmel tulajdonképpen a népszerű gyorsétterem-lánc újbóli megjelenéséről van szó Svédországban. A Kentucky Fried Chicken még 1981-ben, szintén a svéd fővárosban nyitott éttermet, azonban azt hamar bezárták, mert – az NSP szerint – a vendéglátóhelynek ”nem sikerült megfelelnie a KFC magas elvárásainak”.
Jalinder elmagyarázta, hogy részben azért döntöttek a KFC svéd piacra történő visszahozása mellett, mert a csirkefogyasztás több mint kétszeresére nőtt az országban, a ’80-as évek eleje óta. „Saját piackutatásunk arra jutott, hogy a csirke a második legnépszerűbb étel, amit az emberek otthon fogyasztanak Svédországban, a spagetti és barna szósz után” – mondta el az ügyvezető igazgató és hozzátette „jelenleg rengeteg hamburgeres étterem van Svédországban, de egy olyan éttermi koncepció sincs, ami kizárólag a csirkére fókuszálna”.
112 országban összesen több mint 19 ezer étteremmel a KFC a világ egyik legnagyobb gyorséttermi hálózata.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.