A KFC Svédországba tart

A KFC bemutatkozása a svéd piacon annak a megállapodásnak az eredménye, amelyet a KFC tulajdonos Yum! Brands kötött a svéd Nordic Service Partner (NSP) franchise csoporttal. A megállapodás értelmében az NSP megszerezte a KFC franchise jogokat Svédországban, s idén valamikor megnyitja az első KFC éttermet Stockholmban. „Nem tudjuk még pontosan, hogy mikor vagy hol, hiszen a szerződést épphogy csak aláírtuk. De azt biztosan állíthatom, hogy olyan gyorsan szeretnénk megnyitni, amennyire csak lehetséges” – nyilatkozta Morgan Jalinder, az NSP ügyvezető igazgatója, aki hozzátette, hogy az NSP minden évben 5-6 új KFC-t szeretne nyitni Svédországban. Amellett, hogy az ország jelenti az első számú fókuszpontot, Jalinder nem zárta ki a további expanzió lehetőségét sem szerte Skandináviában.
A hamarosan megnyíló KFC étteremmel tulajdonképpen a népszerű gyorsétterem-lánc újbóli megjelenéséről van szó Svédországban. A Kentucky Fried Chicken még 1981-ben, szintén a svéd fővárosban nyitott éttermet, azonban azt hamar bezárták, mert – az NSP szerint – a vendéglátóhelynek ”nem sikerült megfelelnie a KFC magas elvárásainak”.
Jalinder elmagyarázta, hogy részben azért döntöttek a KFC svéd piacra történő visszahozása mellett, mert a csirkefogyasztás több mint kétszeresére nőtt az országban, a ’80-as évek eleje óta. „Saját piackutatásunk arra jutott, hogy a csirke a második legnépszerűbb étel, amit az emberek otthon fogyasztanak Svédországban, a spagetti és barna szósz után” – mondta el az ügyvezető igazgató és hozzátette „jelenleg rengeteg hamburgeres étterem van Svédországban, de egy olyan éttermi koncepció sincs, ami kizárólag a csirkére fókuszálna”.
112 országban összesen több mint 19 ezer étteremmel a KFC a világ egyik legnagyobb gyorséttermi hálózata.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.