Egészséges választás

A My Culture koncepciót tapasztalt gyorséttermi vállalkozók hozták létre Nagy-Britanniában, azzal a céllal, hogy egy egészségesebb alternatívát kínáljanak a modern ember rohanó mindennapjaiban. Amellett, hogy már a népszerű, klasszikus gyorséttermi márkák is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek menüik egészségesebbé tételére és az ételek kalóriatartalmának csökkentésére, a My Culture egy teljesen új alternatívát kínál a szegmensben: a gyorsaság, az egészség és a frissesség választásának lehetőségét, joghurt alapú termékeivel.
A My Culture étlapon alacsony kalória-, zsír-, cukor- vagy glutén tartalmú prebiotikus és probiotikus ételek/italok képviselik az egészséges étkezést, illetve a termékskála tartalmaz sok zöldség-alapú terméket is, ezzel biztosítva még nagyobb választási lehetőséget a vásárlók számára. A Nagy-Britanniából indult koncepció már olyan országok piacain jelent meg sikerrel, mint Írország, Oroszország, Lengyelország, Kazahsztán, Portugália, Egyesült Arab Emírségek vagy Kína. A hálózat folyamatosan bővül és jelenleg a magyarországi megjelenéshez is keres franchise partnereket.
A My Culture koncepció két formában érhető el: stílusos és könnyen telepíthető kioszk, illetve 50-100 négyzetméter alapterületű kávézó kialakításával. A hálózat olyan magyarországi partnereket keres, akiknek van tapasztalatuk a vendéglátásban vagy a kereskedelemben. Van lehetőség az országos mester franchise jog megszerzésére, de már egyetlen egység üzemeltetéséért felelős franchise partnerként is lehet csatlakozni az étteremhálózathoz.
A franchise partnerek folyamatos támogatásban részesülnek egészen a kezdetektől. A helyszín kiválasztása, a marketingstratégia felépítése, az előre legyártott reklám és szóróanyagok biztosítása, valamint a vezetői és személyzeti tréningek mind a franchise központ kötelességei közé tartoznak már az együttműködés megkezdésétől.
„Szeretnénk megjelenni rendszerünkkel a világ minden táján, hiszen az egészséges életmódra való törekvés globális jelenség. Olyan partnereket keresünk, akik motiváltak abban, hogy piacvezető helyet szerezzenek saját országukban a márkának” – mondta el szerkesztőségünknek Yelena Aust, a hálózat alapítója.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.