Ne csapja a szelet a franchise interjún

Milyen tulajdonságokat és készségeket vár el a McDonald’s leginkább a franchise partneri jelentkezőktől?
Először is ambíció, becsületesség és őszinteség. Nagyon fontos továbbá a jó kapcsolatteremtő és kommunikációs kvalitás, de lényeges a sikeréhség, a jó kezdeményezőkészség és az is, hogy vállalja azokat a kockázatokat, amelyek egy saját vállalkozás működtetése során egyébként is jelentkezhetnek. A pénzügyi ismeretek és költséggazdálkodás terén szerzett tapasztalat is jól jöhet az üzletvezetés során.
Milyen típusú kérdésekre számíthatnak az átvevő-jelöltek egy felvételi beszélgetésen? Milyen különbségek lehetnek aközött, hogy egy férfi vagy egy nő interjúztat?
Nincsenek felvételiztetőként különböző elvárások a franchise jelentkezőkkel szemben, hiszen a franchise átvevői profil egyértelműen meghatározott.
Az egyetlen különbség az, ahogyan az információt megszerzik a jelentkezőtől. A nők több időt töltenek el beszélgetéssel, néha az alapvető információkat "kerülő úton", különböző kérdésekkel derítik ki, így az interjú is tovább tarthat. Azt lehet mondani, hogy a férfi menedzserek általában konkrétabban kérdeznek, vezetik a beszélgetést, de ez persze nem feltétlenül jelenti azt, hogy hatékonyabbak.
Vett már részt olyan interjún, ahol a jelentkező kacérkodott, flörtölt az interjúztató hölggyel?
Igen hogyne, de tudni kell, hogy ezt határozottan negatívan könyveljük el. Az üzleti beszélgetések során sem az idő, sem a helyszín nem alkalmas ilyen típusú viselkedésre. Ha a jelentkező ezt nem érti meg, azonnal diszkvalifikált. Egy bizonyos témájú és színvonalú beszélgetést, valamint professzionális hozzáállást várunk el minden franchise átvevő-jelölttől.
A franchise interjúkra sokan érkeznek párosan - élettársak, házastársak. Melyik fél általában az aktívabb?
Nincs szabály erre vonatkozóan. Találkoztam olyan párokkal, ahol a hölgy volt aktívabb, a férj a háttérből szólt néha hozzá a beszélgetéshez. De volt precedens ennek ellenkezőjére is, amikor annak ellenére, hogy a hölgy jelentkezett, a férje vezette az egész találkozót.
(Forrás: gum – Franchising.pl)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.