A LemonBar elegáns formájával, eredetiségével és nem utolsó sorban élénksárga színével könnyen magához vonzza a közönséget. A frissen facsart gyümölcsökből készült hideg és meleg, alkoholmentes és alkoholos italok gyorsan, mégis professzionális módon készülnek, közvetlenül a vendég szeme előtt.
Kedd
2014.01.21.
Az ország minden tájáról várja átvevők jelentkezését az óriás-citrom alakú mobil koktélbár, a Lemonbar.
 

A LemonBar koncepció megálmodója, Marco Lucchetta olaszországi volt-futballsztár elsődleges célja az volt, hogy egy olyan terméket kínáljon a fogyasztók számára, amely teljes egészében természetes. „A citrom formájában találtam meg a tökéletes kiindulópontot a mobil bár megtervezéséhez. Magát a természetet választottam modellnek” – mondta el korábban az alapító. A 2001-ben létrehozott családi vállalkozás – köszönhetően franchise partnereinek – lenyűgöző fejődésen ment keresztül: a hálózat több mint 80 franchise rendszerben működő koktélbárt számlál, éves forgalma pedig meghaladja a 3 millió eurót. Magyarországon 2012 nyarától van jelen a márka, országos mester partnere révén.

A LemonBar nem más, mint egy két keréken guruló hatalmas ”citrom”, amely egyben egy feltűnő, 4,5 négyzetméterre ”zsugorított” mobil koktélbár, ami nagyon kicsi helyet foglal, mégis hatalmas igényeket képes, gyorsan és professzionális módon kielégíteni. A mobil egység időjárásálló üvegszálas anyagból és acélból készül, ezért alkalmas mind a nyári meleg, mind pedig a téli hideg napokon való funkcionálásra. Egy szabványosított utánfutó segítségével egy hasonlóan sárga megjelenésében hozzáillő autóval egyszerűen mozgatható egyik helyről a másikra és percek alatt kész a működésre.

A Lemonbar felállítása bármilyen forgalmasabb helyszínen, kb. 10 perc alatt lehetséges, legyen az beltéri vagy kültéri: a frissen facsart és összeállított italokat felszolgálhatják a szabadban strandon, gyalogos csomópontokon, koncerteken, stb. – vagy repülőtereken, uszodákban, vasút-, autóbusz állomásokon, bevásárlóközpontokban... Így van ez Magyarországon is, ahol „a Lemonbárok szinte minden nagyobb rendezvényen, zenei fesztiválon megtalálhatóak, de mivel a cég szentendrei székhelyű, ezért előnyben részesítjük a pest megyei megjelenési lehetőségeket” – tudtuk meg Gerő Beától, a Lemonbar magyarországi mester jogának társtulajdonosától.

Megalakulása után nem sokkal, a Lemonbar koncepció egy sikeres franchise modellé nőtte ki magát, ami Olaszország mellett további öt európai országban (Magyarország, Németország, Ausztria, Finnország, Szlovénia) és másik 3 kontinens 1-1 országában (Dubai, Florida, Ausztrália) működik.

Magyarországon a hálózat másfél éve van jelen, ami alatt a márka hazai közönséggel való megismertetése és a legtöbb nagy forgalmú helyszín megtalálása volt a cél. Hazánkban a mester partner folyamatosan, az egész ország területén keres egyéni franchise partnereket. „Hosszú távú együttműködésekben gondolkodunk, ezért olyan szerződéseket szeretnénk kötni, hogy az mindenki számára sikereket hozzon. Azt valljuk, hogy sikeres üzlet csak úgy működhet, ha mindkét fél elégedett, ezért mindenkivel egyénileg állapodunk meg” – mondta el egy interjúban Gerő Bea.

A magyarországi mester partner hozzátette - „Szeretnénk minél több egységet üzemeltetni, keressük az állandó helyeket, bár biztosan megtartjuk azokat a fesztiválokat, rendezvényeket, ahol eddig is nagy sikerrel vettünk részt, hiszen ott már várnak, számítanak ránk. Végső célunk a teljes országos hálózat kialakítása franchise partnerekkel, valamint saját üzemeltetésű bárokkal.”


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.