Ingyen Big Mac a távozásért cserébe

Elsőre talán marketinges öngyilkosságnak tűnhet a legnagyobb riválisod termékének osztogatása – ráadásul ingyen, azonban a Burger King Norvégia pontosan ezzel próbálkozik annak érdekében, hogy kiszűrje a negatív, becsmérlő követőket, és erősítse az elkötelezettséget a valódi rajongókkal.
A gyorsétterem óriás felismerte, hogy néhányan a 38 ezer Facebook követő közül nem is igazi rajongók, és csak azért csatlakoztak az oldalhoz, hogy becsmérlő hozzászólásokat írjanak. Ezen követők kiszűrése érdekében, a DIST Creative ügynökséggel karöltve létrehozotak egy új Facebook oldalt azok számára, akik igazán márka hűek; miközben felajánlottak egy ingyen Big Mac-et minden követőnek az eredeti oldalon. Azoknak, akik kérték a rivális legnépszerűbb szendvicsét, el kellett fogadniuk, hogy nem csatlakozhatnak az új Facebook oldalhoz, cserébe megkapják az ingyen Big Mac-et, valamint egy búcsúlevelet a Burger Kingtől.
A marketing akció eredményeként a Burger King mintegy 30,000 követőt veszített el, de az új, 8000 fős rajongói bázis sokkal elkötelezettebb, pozitívabb és interaktívabb a márkával kapcsolatban. Érdemes megjegyezni, hogy mindössze ezer darab utalvány készült az ingyenes Big Mac-hez – a többieknek üres kézzel kellett távozniuk az oldalról.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.