Újabb Mosolybár nyitja meg kapuit

A már három országban jelenlévő Paris Smile hálózat tavaly szeptemberben jelent meg Magyarországon, azóta keresi franchise partnereit olyan vállalkozók személyében, akik készek egy újító koncepció piaci térnyerésében részt vállalni. Most, a legújabb csatlakozó partner vezetése alatt Veszprémben bővül a hálózat. „Megvizsgáltunk több lehetőséget is, de végül a Paris Smile mellett döntöttünk, elsősorban a kedvezőbb franchise feltételek miatt (legfőképp, mert itt az együttműködés alatt biztosított gépek a szerződés lejárta után a mi tulajdonunkban maradnak). Ezenkívül meggyőző volt számunkra a hálózat rugalmassága és a magyarországi képviselő segítőkészsége is” – avatott be a döntésfolyamatba Hanti Erika, a legújabb Mosolybár tulajdonosa.
A jövő heti indulás kapcsán Hanti Erika elmondta, hogy „sok segítséget kapunk a franchise központtól az üzlethelyiség kialakításában és a felmerülő nehézségek leküzdésében. Tudunk profitálni a rendszer szintű marketingből, azonban a beinduláshoz nekünk is aktív marketing tevékenységet kell folytatnunk. A helyi szórólapozás és a közösségi oldalak mellett tervezünk rádiós hirdetést és tévés megjelenést is, annak érdekében, hogy az emberek megismerjék a márkát és elterjedjen a Mosolybár híre. Úgy gondolom ez vidéken valamivel nehezebb folyamat, mint a fővárosban.”
A Paris Smile hálózathoz való csatlakozás – a beruházás mértékétől függően – három különböző koncepció átvételével is lehetséges: a legkisebb hely- és beruházás igényű Paris Smile fogfehérítő sarok, a plázabeli közterületeken könnyen kialakítható fogfehérítő szigetecske és a Mosolybár. Köszönhetően alacsonyabb tőkeigényének – valamint annak, hogy kiváló kiegészítő tevékenység lehet szépségipari szakmabeliek, fitnesz központok, fogorvosi rendelők számára – eddig elsősorban a fogfehérítő sarok és szigetecske bizonyult népszerűnek a vállalkozók, befektetők között. A szeptemberi Mosolybár nyitás után azonban ez már a második önálló Paris Smile franchise üzlet, összesen pedig már nyolc magyarországi helyszínen van jelen a hálózat.
Függetlenül attól, hogy melyik Paris Smile koncepciót választja, a franchise partner kézhez kap egy kidolgozott, könnyen megérthető és megvalósítható üzleti modellt (4-6 hónapos megtérülési idő), egy konkurenciamentes szolgáltatást kínáló márka képviseleti jogát és élvezheti a központ támogatását (szakmai képzések, reklám és marketing kampányok, üzletviteli tevékenység támogatása, stb.).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.