Újabb Mosolybár nyitja meg kapuit
A már három országban jelenlévő Paris Smile hálózat tavaly szeptemberben jelent meg Magyarországon, azóta keresi franchise partnereit olyan vállalkozók személyében, akik készek egy újító koncepció piaci térnyerésében részt vállalni. Most, a legújabb csatlakozó partner vezetése alatt Veszprémben bővül a hálózat. „Megvizsgáltunk több lehetőséget is, de végül a Paris Smile mellett döntöttünk, elsősorban a kedvezőbb franchise feltételek miatt (legfőképp, mert itt az együttműködés alatt biztosított gépek a szerződés lejárta után a mi tulajdonunkban maradnak). Ezenkívül meggyőző volt számunkra a hálózat rugalmassága és a magyarországi képviselő segítőkészsége is” – avatott be a döntésfolyamatba Hanti Erika, a legújabb Mosolybár tulajdonosa.
A jövő heti indulás kapcsán Hanti Erika elmondta, hogy „sok segítséget kapunk a franchise központtól az üzlethelyiség kialakításában és a felmerülő nehézségek leküzdésében. Tudunk profitálni a rendszer szintű marketingből, azonban a beinduláshoz nekünk is aktív marketing tevékenységet kell folytatnunk. A helyi szórólapozás és a közösségi oldalak mellett tervezünk rádiós hirdetést és tévés megjelenést is, annak érdekében, hogy az emberek megismerjék a márkát és elterjedjen a Mosolybár híre. Úgy gondolom ez vidéken valamivel nehezebb folyamat, mint a fővárosban.”
A Paris Smile hálózathoz való csatlakozás – a beruházás mértékétől függően – három különböző koncepció átvételével is lehetséges: a legkisebb hely- és beruházás igényű Paris Smile fogfehérítő sarok, a plázabeli közterületeken könnyen kialakítható fogfehérítő szigetecske és a Mosolybár. Köszönhetően alacsonyabb tőkeigényének – valamint annak, hogy kiváló kiegészítő tevékenység lehet szépségipari szakmabeliek, fitnesz központok, fogorvosi rendelők számára – eddig elsősorban a fogfehérítő sarok és szigetecske bizonyult népszerűnek a vállalkozók, befektetők között. A szeptemberi Mosolybár nyitás után azonban ez már a második önálló Paris Smile franchise üzlet, összesen pedig már nyolc magyarországi helyszínen van jelen a hálózat.
Függetlenül attól, hogy melyik Paris Smile koncepciót választja, a franchise partner kézhez kap egy kidolgozott, könnyen megérthető és megvalósítható üzleti modellt (4-6 hónapos megtérülési idő), egy konkurenciamentes szolgáltatást kínáló márka képviseleti jogát és élvezheti a központ támogatását (szakmai képzések, reklám és marketing kampányok, üzletviteli tevékenység támogatása, stb.).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.