Egészséges menükkel Magyarországra

Idén ünnepli fennállásának ötödik évfordulóját a Fitness food menu franchise. Ennek alkalmán a csehországi vállalat nemrég nevet és logót változtatott, új funkciókkal és kinézettel fejlesztette honlapját, valamint elindított egy ösztönző Partnerprogramot, annak érdekben, hogy megkönnyítse a franchise koncepció átvételét partnerek, befektetők számára. A Fitness food menu ugyanis idén megnyitotta legújabb üzemét és a cél, hogy újabb értékesítési pontokat alakítsanak ki franchise partnerek bevonásával Csehország még lefedetlen régióiban, valamint a határokon túl – elsősorban Magyarországon, Lengyelországban és Szlovákiában.
A Fitness Food Menu koncepció az egészséges táplálkozás jegyében jött létre. A vállalat termelési helyszínein olyan menüket állítanak össze, amelyek nem csupán a napi alapvető tápanyagbevitelt biztosítják, hanem megfelelő mennyiségű vitaminokat, kalciumot, vasat és egyéb, a szervezetre jótékony hatású nyomelemeket tartalmaznak. A Fitness food menu étlapjáról több száz recept közül lehet választani, attól függően, hogy aznap épp mi van egészséges étrendünk vagy sport-, súlycsökkentő- vagy egyéb diétánk középpontjában. Az akár ötfogásos menüket felvehetjük az értékesítési pontokon vagy házhoz is rendelhetjük. A gondosan összeválogatott menük mellett a vállalkozás és franchise partnereik szakmai szolgáltatásokat is kínálnak, így van lehetőség többek közt szakmai konzultációra is a mindennapi étrend vagy diéta összeállításához.
Az elmúlt egy évben 27 új értékesítési pont indult el, valamint már 7 új helyszínen folyik az ételek elkészítése és összeállítása. Jelenleg a Fitness Food franchise hálózat a Cseh Köztársaság 75 százalékát fedi le, ha pedig ekkora a siker, miért ne próbálnának szerencsét a határokon túl is. „Az általunk készített marketingfelmérés és piacelemzés alapján arra jutottunk, hogy elsősorban Magyarország, Szlovákia és Lengyelország jelentenek potenciális piacot franchise koncepciónk kiterjesztéséhez” – mondta el a tervek kapcsán Tomáš Volf társtulajdonos és hozzátette, a vállalat elsősorban ebben a három országban keres mester-franchise partnert. A külföldi terjeszkedést komolyan vevő étteremlánc, a franchise koncepción kívül pedig saját számlára is nyit külföldi helyszíneken, legutóbb egy bécsi egység megnyitásával gyarapodott a hálózat.
A jövőbeli, magyarországi mester licence tulajdonos feladatai közé tartozna a Fitness food menu magyarországi meghonosítása, az országos marketingstratégia kidolgozása és megvalósítása, valamint a hálózat bővítése hazánkban. A cseh franchise központ pedig a márka, logó és kipróbált know-how mellett segít a franchise partnerek és üzleteik kiválasztásában, promóciós, reklám anyagokat biztosít, azok teljes grafikai tervezését, sőt tanácsadást, képzést, tréningeket, közös beszállítókat és bérelhető gépeket, berendezéseket is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.