Partnerre szabott koncepció

„A Király Pizza hálózathoz hat étterem tartozik és hamarosan újabbak követhetik. Folyamatosan tárgyalunk érdeklődő, esetleges franchise partnerekkel” – Gerák Attila franchise menedzser.
Hétfő
2013.09.09.
A Király Pizza franchise hálózat olyan partnereket keres, akik aktívan szeretnének bekapcsolódni a hálózat működésébe.
 

A Király Pizza gyorsétterem lánc egy magyar koncepció, hazánkban franchise partnerek bevonásával üzemeltetnek olyan egységeket, melyek kínálatukban ötvözik a pizza, hamburger, valamint grill- és frissensült ételeket. A hálózat üzleteinek külső és belső megjelenése teljesen egységes, a berendezési tárgyaktól kezdve a konyhában készülő fogások minden egyes összetevőjéig.

Az egri alapítású Király Pizza franchise 2007-ben jött létre azzal a céllal, hogy a teljesen kidolgozott gyártási technológiával és az e köré épülő egységes üzemeltetési rendszerrel, külső partnerekkel karöltve minél több ember számára legyen elérhető a Király Pizza. A koncepció 3 különböző formában is létezik: csak kiszállítás és elvitel, nincs hagyományos éttermi kiszolgálás; a kiszállítás és elvitel mellett van hagyományos éttermi kiszolgálás is; illetve csak étterem. „Amellett, hogy a jelentkező eldöntheti, hogy melyik koncepciót választja, mi is felmérjük az adott terület és vonzáskörzetének lehetőségeit és ez alapján ajánljuk egyiket vagy másik koncepciót” – mondta el Gerák Attila franchise menedzser.

A Franchise központ elsősorban olyan partnereket keres, akik szeretnének bekapcsolódni egy egységes hálózat sikeres működésébe. „Manapság nehéz belekezdeni egy olyan önálló vállalkozásba, amit teljesen a saját ötletünk alapján hozunk létre. Mi a franchise-zal egy bejáratott, működőképes üzleti modellt, egységes arculatot és kínálatot, valamint többéves tapasztalatot kínálunk.”

A hálózathoz való csatlakozás díja egyszeri bruttó egymillió forint, amely tartalmazza az egységek tervezését, a konyhagépek és berendezések beszerzését, üzletviteli képzést, a személyzet betanítását, a folyamatos szakmai támogatást, a márkanevek, logók használatát, egységes arculatot. A belépési díjon felül a Király Pizza® hálózathoz csatlakozók havi 1% +áfa, de minimum 30.000 forint +áfa forgalmi jutalékot és havi 20.000 forint marketing díjat fizetnek, utóbbit a hálózat országos szintű marketing költségeinek fedezésére fordít.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A prémium pékségek francia ősatyja /2024.09.03.

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.