Partnerre szabott koncepció

A Király Pizza gyorsétterem lánc egy magyar koncepció, hazánkban franchise partnerek bevonásával üzemeltetnek olyan egységeket, melyek kínálatukban ötvözik a pizza, hamburger, valamint grill- és frissensült ételeket. A hálózat üzleteinek külső és belső megjelenése teljesen egységes, a berendezési tárgyaktól kezdve a konyhában készülő fogások minden egyes összetevőjéig.
Az egri alapítású Király Pizza franchise 2007-ben jött létre azzal a céllal, hogy a teljesen kidolgozott gyártási technológiával és az e köré épülő egységes üzemeltetési rendszerrel, külső partnerekkel karöltve minél több ember számára legyen elérhető a Király Pizza. A koncepció 3 különböző formában is létezik: csak kiszállítás és elvitel, nincs hagyományos éttermi kiszolgálás; a kiszállítás és elvitel mellett van hagyományos éttermi kiszolgálás is; illetve csak étterem. „Amellett, hogy a jelentkező eldöntheti, hogy melyik koncepciót választja, mi is felmérjük az adott terület és vonzáskörzetének lehetőségeit és ez alapján ajánljuk egyiket vagy másik koncepciót” – mondta el Gerák Attila franchise menedzser.
A Franchise központ elsősorban olyan partnereket keres, akik szeretnének bekapcsolódni egy egységes hálózat sikeres működésébe. „Manapság nehéz belekezdeni egy olyan önálló vállalkozásba, amit teljesen a saját ötletünk alapján hozunk létre. Mi a franchise-zal egy bejáratott, működőképes üzleti modellt, egységes arculatot és kínálatot, valamint többéves tapasztalatot kínálunk.”
A hálózathoz való csatlakozás díja egyszeri bruttó egymillió forint, amely tartalmazza az egységek tervezését, a konyhagépek és berendezések beszerzését, üzletviteli képzést, a személyzet betanítását, a folyamatos szakmai támogatást, a márkanevek, logók használatát, egységes arculatot. A belépési díjon felül a Király Pizza® hálózathoz csatlakozók havi 1% +áfa, de minimum 30.000 forint +áfa forgalmi jutalékot és havi 20.000 forint marketing díjat fizetnek, utóbbit a hálózat országos szintű marketing költségeinek fedezésére fordít.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.