A Wendy’s átvette a második helyet a Burger King-től

Az Associated Press hozta nyilvánosságra a Technomic piackutató cég jelentésére hivatkozva a három legnagyobb amerikai hamburgerlánc 2011-es eredményeit. Eszerint a a Wendy’s 8.5 milliárd dolláros árbevétellel számolhatott el a tavalyi év végén, míg a Burger King minimális lemaradással 8.4 milliárdos bevételt ért el.
A piacvezető McDonald’s továbbra is nagyságrendekkel túlszárnyalja mindkét vállalatot 34.2 milliárd dolláros eredményével. A McDonald’s behozhatatlannak tűnő előnyét mindkét említett étteremhálózat igyekszik valamelyest behozni, de ha az elmúlt öt év számait vesszük alapul, akkor a McDonald’s bevételének 26%-os gyarapodásával szemben a Wendy’s bevétele 9%-al nőtt, míg a Burger King számadatai erősen stagnálnak.
Ha az Egyesült Államok gyorséttermi piacán jelenlévő nem hamburgereket forgalmazó étteremláncokat vizsgáljuk, akkor mind a Subway, mind pedig a Starbucks magasabb éves bevételt könyvelhetett el a Wendy’s-el és a Burger King-el szemben. Az előző évben mind a két vállalat több mint 7.5%-al növelte bevételeit. A Starbucks még egy új márkát is bevezetett a piacra Evolution Fresh néven, aminek első márkaboltja március 19-én nyitotta meg kapuit az Egyesült Államokban.
Az amerikai és nemzetközi piacon is a Burger Kingnek van több étterme a Wendy’s-el szemben és a nemzetközi bevételeket tekintve sem sikerült megelőzni a „királyt”.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.