Új márka a Starbucks családban
A Starbucks - növekedési stratégiájának részeként - célként tűzte ki az egyre nagyobb méreteket öltő wellness szektorhoz való közeledést, melynek remek gyakorlati bizonyítéka az Evolution Fresh megszerzése. Március 19-én, négy hónappal a 30 milliós vételár kifizetése után meg is nyitották első márkaboltjukat. Az új márkanévvel a Starbucks egy megkülönböztetett, egyedülálló terméket kíván a piacra dobni, hasonlóképpen, ahogyan azt tette csaknem 40 évvel ezelőtt első kávékészítményeinek bemutatásakor. A vállalat úgy véli, hogy az új hálózat által kínált magas minőségű gyümölcslevek és vegetáriánus ételek ugyancsak jól szituált, de mégis eltérő célcsoportot vonzanak, mint akik kávézóik rendszeres látogatói.
Az a szándékunk, hogy olyan wellness márkát hozzunk létre, amely gyarapítja vállalatunkat, erőforrásainkat, és szakértelmünket a prémium termékek terén. – Howard Schultz, a Starbucks ügyvezető-igazgatója.
Az extra minőséget egy új pasztörizáló technológiával biztosítják, melyet HPP-nek (High Pressure Processing) hívnak. Ezzel a megoldással több ezer tonnányi nyomás alá helyezik a friss gyümölcslevet, így nem szükséges felmelegíteni ahhoz, hogy elpusztuljon az összes káros baktérium. Fontos, hogy az egész feldolgozási folyamat alatt hideg marad a gyümölcslé, így megőrzi a fontos rostokat és vitaminokat, valamint az íze is intenzívebb marad. Előírás, hogy egy héten belül a gyümölcsfákról a polcokig el kell jutniuk a termékeknek. A HPP eljárásnak köszönhetően 45 napig friss marad az áru, ami frissen sajtolt gyümölcsleveknél egyedülállónak mondható.
Az Egyesült Államokban 22 éve működő jelenlegi piacvezető Jamba Juice ügyvezetője azt nyilatkozta, hogy nem tart attól, hogy az Evolution Fresh átveszi pozíciójukat a közeljövőben. „Egyelőre 750 működő egységünk van 26 államban és nincsen vetélytársunk” – mondta James White, a Jamba Juice ügyvezető igazgatója.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.