Új márka a Starbucks családban
A Starbucks - növekedési stratégiájának részeként - célként tűzte ki az egyre nagyobb méreteket öltő wellness szektorhoz való közeledést, melynek remek gyakorlati bizonyítéka az Evolution Fresh megszerzése. Március 19-én, négy hónappal a 30 milliós vételár kifizetése után meg is nyitották első márkaboltjukat. Az új márkanévvel a Starbucks egy megkülönböztetett, egyedülálló terméket kíván a piacra dobni, hasonlóképpen, ahogyan azt tette csaknem 40 évvel ezelőtt első kávékészítményeinek bemutatásakor. A vállalat úgy véli, hogy az új hálózat által kínált magas minőségű gyümölcslevek és vegetáriánus ételek ugyancsak jól szituált, de mégis eltérő célcsoportot vonzanak, mint akik kávézóik rendszeres látogatói.
Az a szándékunk, hogy olyan wellness márkát hozzunk létre, amely gyarapítja vállalatunkat, erőforrásainkat, és szakértelmünket a prémium termékek terén. – Howard Schultz, a Starbucks ügyvezető-igazgatója.
Az extra minőséget egy új pasztörizáló technológiával biztosítják, melyet HPP-nek (High Pressure Processing) hívnak. Ezzel a megoldással több ezer tonnányi nyomás alá helyezik a friss gyümölcslevet, így nem szükséges felmelegíteni ahhoz, hogy elpusztuljon az összes káros baktérium. Fontos, hogy az egész feldolgozási folyamat alatt hideg marad a gyümölcslé, így megőrzi a fontos rostokat és vitaminokat, valamint az íze is intenzívebb marad. Előírás, hogy egy héten belül a gyümölcsfákról a polcokig el kell jutniuk a termékeknek. A HPP eljárásnak köszönhetően 45 napig friss marad az áru, ami frissen sajtolt gyümölcsleveknél egyedülállónak mondható.
Az Egyesült Államokban 22 éve működő jelenlegi piacvezető Jamba Juice ügyvezetője azt nyilatkozta, hogy nem tart attól, hogy az Evolution Fresh átveszi pozíciójukat a közeljövőben. „Egyelőre 750 működő egységünk van 26 államban és nincsen vetélytársunk” – mondta James White, a Jamba Juice ügyvezető igazgatója.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.