Új márka a Starbucks családban

A Starbucks - növekedési stratégiájának részeként - célként tűzte ki az egyre nagyobb méreteket öltő wellness szektorhoz való közeledést, melynek remek gyakorlati bizonyítéka az Evolution Fresh megszerzése. Március 19-én, négy hónappal a 30 milliós vételár kifizetése után meg is nyitották első márkaboltjukat. Az új márkanévvel a Starbucks egy megkülönböztetett, egyedülálló terméket kíván a piacra dobni, hasonlóképpen, ahogyan azt tette csaknem 40 évvel ezelőtt első kávékészítményeinek bemutatásakor. A vállalat úgy véli, hogy az új hálózat által kínált magas minőségű gyümölcslevek és vegetáriánus ételek ugyancsak jól szituált, de mégis eltérő célcsoportot vonzanak, mint akik kávézóik rendszeres látogatói.
Az a szándékunk, hogy olyan wellness márkát hozzunk létre, amely gyarapítja vállalatunkat, erőforrásainkat, és szakértelmünket a prémium termékek terén. – Howard Schultz, a Starbucks ügyvezető-igazgatója.
Az extra minőséget egy új pasztörizáló technológiával biztosítják, melyet HPP-nek (High Pressure Processing) hívnak. Ezzel a megoldással több ezer tonnányi nyomás alá helyezik a friss gyümölcslevet, így nem szükséges felmelegíteni ahhoz, hogy elpusztuljon az összes káros baktérium. Fontos, hogy az egész feldolgozási folyamat alatt hideg marad a gyümölcslé, így megőrzi a fontos rostokat és vitaminokat, valamint az íze is intenzívebb marad. Előírás, hogy egy héten belül a gyümölcsfákról a polcokig el kell jutniuk a termékeknek. A HPP eljárásnak köszönhetően 45 napig friss marad az áru, ami frissen sajtolt gyümölcsleveknél egyedülállónak mondható.
Az Egyesült Államokban 22 éve működő jelenlegi piacvezető Jamba Juice ügyvezetője azt nyilatkozta, hogy nem tart attól, hogy az Evolution Fresh átveszi pozíciójukat a közeljövőben. „Egyelőre 750 működő egységünk van 26 államban és nincsen vetélytársunk” – mondta James White, a Jamba Juice ügyvezető igazgatója.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.