Megújuló KFC

A Kentucky Fried Chicken augusztus 5-én nyitja meg új koncepciójának első egységétét Amerikában, a louisville-i központ mellett. Az első „KFC eleven” étterem már egy kívül-belül megújult hálózatot fog tükrözni: jelentősen frissül a menü, megjelennek új ételek és italok is, kizárólag csont nélküli csirkerészekkel várják majd a vásárlókat és még a logót is lecserélik. A korszerűsítő koncepció második étterme 90 nap múlva nyílhat, továbbiak pedig a következő év elején. Végül – vagy az egész koncepciót vagy csak egyes részeit – kiterjeszthetik az egész KFC hálózatra, köztük a magyarországi éttermekre is. A KFC eleven elindítása egyfajta válasz azokra a kihívásokra, amelyek elé a piaci verseny állítja a gyorsétterem hálózatot.
John Cywinski, a KFC elnöke egy interjúban azt nyilatkozta, hogy a gyorsétterem lánc nagy reményeket fűz az új étteremhez, amely a tervek szerint a tesztidőszak alatt megmutatja, hogyan tudnak még szélesebb fogyasztói rétegeket elérni, különös tekintettel a húszas és harmincas korosztályra, valamint a nőkre. A KFC eleven a hagyományos csirkereceptek mellett új sült krumplival, fokhagymás törtburgonyával, coleslaw salátával, új fűszerezéssel, pita-kenyérrel, csirke szendvicsekkel, csirkesalátákkal és csirkés rizstállal várják majd a vásárlókat. Az ital fronton smoothie-k és limonádék kerültek be a menübe.
A KFC 25 ezer éttermével a harmadik legnépszerűbb márka a világon, a McDonald’s (34 ezer egység) és a Subway (35 ezer) mögött. A gyorsan növekvő gyorséttermi szektor sok kihívást rejt a KFC számára és míg a szegmens egésze 13,2 százalékkal bővült az USA-ban, addig a KFC értékesítései mindössze 3 százalékkal nőttek. A legnagyobb versenytársak, a McDonald’s és a Burger King esetében 3,3, illetve 3,5 százalékkal nőttek a bevételek.
Az augusztus ötödikei első egységet 90 nap múlva követheti a második – mondta el John Cywinski – majd továbbiak, más piacokon is. Végül vagy a koncepció egyes részeit vagy egy az egyben az egészet kiterjesztik az egész KFC hálózatra. „Ha sikerül megtalálnunk a márka kifejezésének egy modernebb módját, akkor azt akár rendszerszinten is bevezethetjük.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.